ארץ נהדרת
שש הפקות יוקפאו, בהן פולישוק
קשת הודיעה היום על הקפאת שש הפקות שנמצאות בשלבי עבודה מתקדמים: עונה שלישית לדרמה "פולישוק", עונה חדשה של התכנית "יצאת צדיק" עם חיים הכט, פיצ'ר בשם "מוביז" ושלוש  דרמות חדשות – "שחקן זר", "זמר מזרחי" ו"כסף קל". זאת בנוסף ל"האח הגדול VIP" שבוטלה לפני מספר שבועות.

לפני שבועיים נאלצה קשת  לפטר כחמישים עובדים ביחידות החברה השונות ולקצץ בשכרם של כל עובדי החברה. בעלי המניות של החברה התבקשו על ידי הבנק לתת ערביות נוספות, כדי להגדיל את בסיס האשראי של החברה לאור הפסדיה.

בשידורי קשת אומרים היום: "בימים אלו מתהווה חקיקת בזק חד צדדית שמטרתה לסייע שוב לערוץ 10, תוך התעלמות מהשלכותיה הצולבות של חקיקה כזו על זכייני ערוץ 2, שתגרום להפסדים עד לכדי קריסה כלכלית מוחלטת. ממשלת ישראל בחרה ברגע האמת לנקוט במהלך שמשמעותו פגיעה בשומרי החוק והעדפתם של  אלו שהפרו אותו בריש גלי במשך חודשים ואף שנים".

בקשת דורשים כי כל חקיקה הנוגעת  לטלוויזיה המסחרית תהיה שוויונית במהותה ולא מן הפה אל החוץ. "החקיקה חייבת לראות את שוק הטלוויזיה המסחרית כמערכת אחת, בה כל הקלה על צד אחד תגרום ליתרון תחרותי, שיגבה מחיר כבד  מנשוא מן הצד השני. לנוכח מדיניות הממשלה אשר בוחרת במפגיע להפלות את ערוץ 2 בכלל ואת קשת בפרט ולאור המצב הכלכלי החמור אליו נקלעה קשת, ללא כל אופק ממשי, הוחלט  על הקפאת העבודה בהפקות שצוינו לעיל".

רן תלם, סמנכ"ל התכניות של קשת אמר היום, "צר לנו, כי אחרי חודשים ארוכים של עבודה מאומצת, ורגע לפני הישורת האחרונה, אנחנו נאלצים להקפיא את תהליך העבודה. מטרתנו היא להמשיך ליצור, אולם לא נוכל להתמודד בתנאים בלתי סבירים וללא התמודדות רוחבית עם המשבר העמוק אליו נקלע שוק הטלוויזיה. כולנו תקווה כי המצב ישתנה ונוכל להחזיר את ההפקה הפועל".