וילון זהו זה
בעשורים המעטים שחלפו מאז החלו שידורי הטלוויזיה הישראלית, תכניות ספורות זכו להגיע למעמד של קאלט, נכס צאן ברזל, תחנות תרבות קולקטיביות. "זהו זה" היא ללא ספק אחת מהן. התכנית שהחלה בסוף שנות ה-70 כמגזין נוער בשחור לבן (עם דליק ווליניץ!) עברה שינויים מבניים בתחילת דרכה, מצאה את קולה הייחודי, והפכה לתכנית המדוברת ביותר במדינה. שילוב מיוחד בין מתוסרט למאולתר, בין חכם למטופש ובין מוזיקה להומור ולסאטירה הפכו את הסדרה להצלחה ואת חמשת מגישיה לכוכבים.

כעת, 17 שנים אחרי שירדה מהמסך, "ידיעות אחרונות" מפרסם הבוקר שיש סיכוי שהחבורה מתאחדת. שלמה בראבא סיפר ל"ידיעות" כי לאחרונה נפגשו חמשת המנחים בביתה של המפיקה והמנהלת האמנותית אתי אנטה-שגב ו"גילינו שאנחנו נורא מתגעגעים. פתאום זה לא היה תיאורטי. פתאום באמת הרגשנו שאנחנו רוצים לעשות משהו יחד".

אין תמונה

זו אינה הפעם הראשונה שהחבורה מדברת על איחוד. בתחילת השנה הם הופיעו יחד במופע התרמה וסיפרו לחדשות 2 על מחשבות לאיחוד. בשלב זה שום דבר לא סגור, והרעיון – להעלות מופע בימתי של החבורה – עדיין בחיתוליו. אבל בראבא לא מהסס ואומר "אני מבטיח לך, זה יקרה". גם מוני מושונוב נשמע אופטימי בתגובתו ש"הייתה פגישה מרגשת ולמדנו להעריך מחדש את הכשרון והתיאום הנדיר בינינו".

אבי קושניר אישר הבוקר את הדברים בשיחה עם mako. "בראבא מדייק", אמר קושניר, "ישבנו בפגישה והתרגשנו". עם זאת, הוסיף קושניר, יקח זמן עד שנראה את האיחוד. "זה ברמה של דיבור ומחשבות. זה לא יקרה היום ולא מחר".

מה צופן העתיד? רק הבאבא בובה יודע.