אין תמונה
האם העיתון ימשיך רק במתכונת חינמית?
ביום ראשון הקרוב לא יודפס עיתון ״מעריב״, גם עיתון הבוקר וגם עיתון הערב המחולק ללא תשלום. כך נמסר לפני שעה קלה לעובדי העיתון, שהתבקשו שלא להגיע מחר לעבודתם בדסק לקראת הוצאתו ביום למחרת. עדיין לא ברור האם הכוונה היא להפסיק בכלל את הדפסתו, או ביום ראשון בלבד. מהנהלת מעריב טרם התקבלה תגובה.

ביום רביעי האחרון הגיש מו״ל מעריב, שלמה בן-צבי בקשה להקפאת הליכים ולמינוי נאמן לניהול החברה וביום ראשון בבוקר צפוי להתקיים הדיון בבקשתו בבית המשפט המחוזי בירושלים. בן-צבי אף נפגש השבוע עם העובדים ועדכן אותם על יציאה לתוכנית התייעלות הכוללת גל פיטורים נוסף במטרה לחסוך כ-1.9 מיליון שקלים לחברה.

על פי הבקשה, מתכנן בן צבי למכור את אתר העיתון nrg ולהפוך את העיתון לחינמון ערב, כך שעיתוני הבוקר לא יופצו יותר. את הפעלת ״מקור ראשון״ הוא מבקש לפצל עסקית ממעריב ולהפעיל אותו באמצעות חברה השייכת לאחיו. זאת, רק שנה וחצי לאחר שרכש את העיתון. במקביל לבקשה להקפאת הליכים מחפש בן-צבי בימים האחרונים משקיע שינסה לרכוש ממנו את העיתון או להיכנס כשותף, בשל מצוקת מזומנים חריפה. בדה מרקר דווח כי כרגע מתנהלים מגעים עם גורמים בחו״ל שמתעניינים ברכישת העיתון. 

>> עוד על ״מעריב״ ב״מי נגד מי״ השבועי