מגישת "המוסף" בערוץ 1, גאולה אבן, נטלה חופשה בשבוע האחרון ולא מגישה את התוכנית. גורמים ברשות השידור סיפרו כי החופשה לא היתה מתוכננת ובשלב ראשוני אף לא היתה קצובה בזמן. בנוסף, העלו הגורמים הערכה ולפיה אבן נטלה את החופשה על רקע העובדה שבעלה, גדעון סער, שוקל להתמודד בפריימריז בליכוד, אולם אבן מכחישה וטוענת כי מדובר ב"ספין".

אבן חזרה באחרונה להגיש את "המוסף" לאחר הסערה והעימות בינה לבין מנהלת חטיבת החדשות בערוץ, איילה חסון. הסיבה הייתה סירובה של אבן לקבל את ההנחיה לפיה לא תראיין אנשי ליכוד מטעמים של ניגוד עניינים, אך לאחר פרישתו של סער מהפוליטיקה אישרה חסון לאבן לחזור ולהגיש את התוכנית ללא מגבלות.

בימים האחרונים דווח בתקשורת כי סער שוקל לחזור לפוליטיקה ולהתמודד מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואף גיבש סביבו פעילים. במקביל, בשבוע האחרון הפסיקה אבן להגיש את התוכנית והודיעה כי היא בחופשה. ההערכות של גורמים ברשות השידור הן כי אבן נטלה את החופשה בשל הבדיקות שעורך בעלה והיא ממתינה להכרעתו בנושא.

עם זאת, אבן מכחישה את הדיווחים. "מדובר בספין נוסף של מי שממשיך להתנכל לי במקום עבודתי", אמרה ל-TheMarker, "יצאתי לחופשה בת שבוע מטעמים שאין להם שום קשר לנושא".

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

לכתבות נוספות באתר:

מי המציא את יום העצמאות וכמה חוקים יש בישראל? מהיום תוכלו לדעת בקלות

איילת שקד לסתיו שפיר: "אתם מגרבצים"