העיתונאי בן כספית יצא מאולפן תוכנית הבוקר של ערוץ 10, לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו סירב להעניק ראיון כל עוד הוא נוכח במקום.

בטרם עלה לשידור הבהיר נתניהו כי זה התנאי שלו לקיום הראיון בתוכנית הבוקר של אורלי וילנאי וגיא מרוז, ולאחר שהדבר נאמר לכספית, הוא יצא מיוזמתו מהאולפן, למרות שצוות התוכנית הבהיר כי הוא מוכן לוויתור על הריאיון. בהמשך התנהל הראיון כרגיל.

לאחר שנתניהו עלה לשידור הוא נשאל על ידי המנחים מדוע סירב - סירוב שמצטרף לסירובו להתראיין לרביב דרוקר, איש חדשות 10 - ענה נתניהו כי "אנשים שמכפישים אותי באופן אישי, מכפישים את משפחתי, כולל הבוקר, אני לא מחויב לתת להם את הכבוד... שהם מתחזים כעיתונאים".

בהמשך אמר מרוז כי לולא הסכים כספית לצאת בעצמו, הראיון לא היה מתקיים. בהמשך כתב כספית בחשבון הטוויטר שלו: "למען הסר ספק: לאחר שהתברר שביבי לא מוכן להתראיין אם אני באולפן יצאתי מיוזמתי. ש'החזק מול החמאס' ירגיש בטוח". בהמשך פנה ישירות בטוויטר לרה"מ וצייץ: "איזה מזל ביבי שלא הסכמת להתראיין כשאני באולפן. רק שנינו יודעים מה היא הייתה עושה לך אם הייתי מתעקש".

מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.

בתוך כך, נראה כי העוינות של לשכת ראש הממשלה נגד ערוץ 10 עולה שלב: בצהריים הוציאו אנשי לשכתו של נתניהו צוות צילום של הערוץ ובכללו הכתב עומרי מניב מבית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. גורם בחדשות 10 אמר לגלובס, כי ״אנשיו של ראש הממשלה הוציאו את צוות חדשות 10 מבית ראש הממשלה ללא כל סיבה לאחר שהוזמנו למקום״.