סמגל
תרבות
תרבות

"הפלטפורמות החדשות לא ימוטטו לגמרי את הבסיס הוותיק של המדיה"

תעשיית התוכן גילתה שעולמות הווידאו הם הדבר החם ברשת, וגופי טכנולוגיה ותקשורת רבים כבר קופצים על הפלטפורמה החדשה והמשגשגת. סוזן ליין, עד לאחרונה מנכ"לית חטיבת מותגי התוכן של AOL, מספרת בראיון מיוחד על ההתרחבות של ענקית האינטרנט לתחום הפקות הווידאו, שמביא לה קהלים חדשים ומספק ליוצרים הכנסות נוספות. "זה הדור הבא של בידור עבור דור המילניום"

רועי גולדנברג | גלובס | פורסם 11/03/15 07:00