לאחר שבשנה שעברה נאלצה סודהסטרים לשנות את הפרסומת הראשונה שלה בסופרבול בעקבות לחץ מצד קוקה קולה ופפסי, הצליחה השנה החברה הישראלית שוב להרגיז את ענקיות המשקאות התוססים המתחרות.

הפרסומת החדשה של סודהסטרים, המיועדת לשידור באירוע הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, יוצאת באופן ישיר נגד קוקה קולה ופפסי, מה שמעורר שוב סערה – וגם הרבה באזז, כמו בשנה שעברה.

רשת פוקס, שתשדר את הסופרבול, דחתה את הגרסה הראשונה לפרסום של סודהסטרים, שבסופה אומרת הפרזנטורית החדשה של החברה סקרלט ג'והנסון: "מצטערת, קולה ופפסי", דיווח "USA טודיי". מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום אמר לעיתון כי הוא זועם: "זה סוג הדברים שקורים בסין. כאמריקאי, אני מאוכזב".

פוקס ופפסיקו לא הסכימו למסור תגובה ל-"USA טודיי" בעניין, אך קוקה קולה אמרה כי לא הפעילה לחץ על פוקס.

סקרלט ג'והנסון לסודהסטרים (צילום: סודהסטרים)
מצטערים סקרלט | צילום: סודהסטרים
בשנה שעברה נפסלה לשידור הפרסומת של סודהסטרים, לאחר שתקפה ישירות את פפסי וקוקה קולה. בפרסומת נראו נהגי משאיות לבושים במדים עם לוגו פפסי וקוקה קולה מובילים בקבוקים לחנויות, כאשר הבקבוקים מתפוצצים.

הכתבה פורסמה במקור באתר "The Marker"

>> לא נכנעת ללחץ: סקרלט ג'והנסון לא מוכנה להחרים את ישראל

>> מי תהיה הפרסומת המנצחת בסופרבול? התחרות כבר התחילה