2013 התחילה רק לפני פחות משלושה חודשים, אבל אם תשאלו אותנו כבר נמצא הטרנד התרבותי שיאפיין אותה בהיסטוריה לנצח. החלק המדהים באמת כאן הוא ש"עזים שצורחות כמו אנשים" קיימות ביוטיוב כבר מאז 2007, ממש לא מה שנופל להגדרת החדש והמפתיע. אלא שעד השבועיים האחרונים היא התחבאה אי שם בארכיון בן מיליוני הסרטונים של יוטיוב, שם המתינה בסבלנות עד שאנשי אתר "הרוזוולטס" (The Roosvelts) איגדו אותה לסופרקאט גאוני. מאז פרסום הסרטון הוא זכה כבר ליותר מ-8 מיליון צפיות, והתגובות של הרשת היו רק עניין של זמן.

כבר כמה חודשים שקטע הצעקות בפזמון של טיילור סוויפט ב"I Knew You Were Trouble", מדביק כמו וירוס את כל מי ששומע אותו. אם גם אתם הייתם בין הלוקים במחלה, הרי אזהרה: אחרי שתצפו בקטע הזה לא תוכלו לשמוע את השיר ההוא שוב בלי להיקרע מצחוק. האם זה אומר שבקרוב עז עומדת לזכות בגראמי?

בשנות ה-80 המאוחרות בון ג'ובי נראו כמו הדבר הכי לוהט בעולם. היום הם נראים לנו כמו עוד פיגועי אופנה ושיער של פעם, אבל בשירים של הלהקה נותר עדיין קסם נוסטלגי דביק. הודות לעז אחת היסטרית וכמה דקות של עריכת וידאו, אפשר לומר שלום יפה גם לקסם האייטיזי הזה. "Livin' On a Prayer" מעולם לא נשמע טוב כל כך.

הקטע הבא הוא כמעט קל מדי, אבל מצחיק לא פחות. באחד מהלהיטים הגדולים שלו מספר אשר על אישה כל כך ממגנטת, עד שהוא יכולה להשתכר רק מלחשוב עליה. בשלב מסוים הוא מבין שחיים רק פעם אחת ובמקום להילחם, כדאי פשוט לשכב על הגב ולצעוק. כן, זה מצחיק בדיוק כמו שזה נשמע.

לעולם נשאל את עצמנו האם "גנגנם סטייל" היה מצליח להדיח אי פעם את "בייבי" מראש טבלת הסרטונים הנצפים ביותר, אם הוא היה מגיע בגרסה הזאת. בעצם אין כאן באמת מקום לשאלות, כי החיבור בין ג'סטין ביבר לעז הוא הדבר הכי גאוני שהומצא מאז וודקה ורדבול. האמת היא שאם נצפה בזה מספיק פעמים אנחנו די בטוחים שנתפוס אחלה ראש.

אם יש מישהו שמבין משהו בצרחות זה ללא ספק כריס בראון. אחרי הכל מדובר במי שקרע במו ידיו שוטרים, פושעים וכוכבות פופ מברבדוס במכות. כל זה רק ראוי לזכות אותו בגרסה אקוסטית מיוחדת של צרחות עזים.

אי אפשר לסיים סקירה של טרנד מעולה כזה בלי לתת מקום גם לזווית הישראלית. במיוחד שמדובר בידיעה אקטואלית במיוחד על הקאמבק של להקת היי פייב. אם גם אתם לא יכולים לחכות כדי לגלות מה עבר על היכולות הווקאליות של אמיר פיי גוטמן ושות' בשנים שבהן נעדרו מהבמות, הגיע הזמן לגלות איך נשמע יום מעונן באמת.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו