מיילס באטמן (צילום: Make-A-Wish)
האביר החמוד. מיילס בחליפת באטמן | צילום: Make-A-Wish
יוזמה מחממת לב תגשים בימים הקרובים את חלומו של מעריץ צעיר ותאפשר לו להיכנס לנעליו של גיבור התרבות הגדול שלו. מיילס בן ה-5, תושב העיר, נלחם בימים אלה במחלת הלוקמיה (סרטן הדם). Make a Wish, עמותה להגשמת חלומות של ילדים חולים פנתה אליו ושמעה ממנו על הרצון להיכנס לחליפת העטלף של באטמן ולהילחם באויביו הגדולים של "האביר האפל".

באמצעות עזרתם של אלפי מתנדבים ותושבים ששמעו על הסיפור המרגש והזדהו, החלה העמותה במבצע שמטרתו לעצב את רחובות העיר בדמותה של גות'האם, העיר המושחתת שבגבולותיה פועל באטמן. היום הגדול צפוי להתרחש ב-15 בנובמבר, אז ייצא מיילס מביתו לבוש בחליפת העטלף כשלצידו חברו הטוב בתפקיד הסיידקיק, רובין. השניים צפויים לקבל קריאת מצוקה ממפקד המשטרה המקומית שיבקש מהם לסייע בתפיסתם של הפינגווין והרידלר, שמטילים טרור על רחובות העיר.

סדר היום עמוס החוויות שהכינה העמותה למיילס כולל לא מעט הפתעות נוספות: אחרי שיצילו עלמה במצוקה ויתפסו את הרידלר על חם במהלך שוד כספת, יעצרו השניים לארוחת צהריים בבר המבורגרים נחשק. כשהארוחה תסתיים תסתער קבוצת מתנדבים בקריאות עזרה אל הסניף ותבקש מהשניים לסייע להחזיר את הקמע של העיר שנחטף על ידי הפינגווין. אחרי שהסדר הציבורי יוחזר על כנו והרשע יישלח אל הכלא, יקבלו השניים את מפתחות העיר בטקס רשמי במשטרת גות'האם. 

עלייתו של האביר האפל
גות'האם שוב זקוקה לו
האירוע כולו צפוי להיות מתועד על ידי מצלמות וידאו וסטילס, שישגרו תמונות מרגשות לכל רחבי העולם מהיום המרגש של מיילס. איזה כיף לדעת שיש מי שילכו רחוק מאד כדי להגשים חלום של ילד קטן. 

>> בואו לפייסבוק שלנו