הלו קיטי משחק הלבשה
לא מה שחשבתם
יום הולדת 40 הוא ככל הנראה הזמן להצהרות בומבסטיות ומשנות סדרי עולם, כלומר אם אתם יצור דמוי חתולה שהיא לא באמת חתולה. רגע, מה? ובכן, מסתבר שאנחנו לא האנשים היחידים שהוודאות שלהם בעולם הכאוטי הזה התנפצה הבוקר (חמישי). סנריו (Sanrio) החברה היפנית שעומדת מאחורי "הלו קיטי" חשפה כי הכוכבת של המותג הבינלאומי, היא לא בדיוק מה שחשבנו.

"הלו קיטי היא אדם אמיתי", מסביר כריסטיאן יאנו, אוצר התערוכה של 'הלו קיטי' במוזיאון היפני הבינלאומי בלוס אנג'לס, "היא לא חתול. היא דמות מצוירת של ילדה קטנה. היא מעולם לא צולמה רוכנת על ארבע, היא הולכת זקוף על שתי רגליים ומחזיקה בחתולת מחמד שנקראת 'צ'ארמי קיטי'". פרטים נוספים מהביוגרפיה המפתיעה של 'הלו קיטי' כוללים את העובדה שהיא תלמידת כיתה ג' נצחית שמתגוררת מחוץ ללונדון.

הלו קיטי (צילום: האתר הרשמי)
אה עכשיו זה ברור, מהזווית הזאת את ממש ילדה רגילה | צילום: האתר הרשמי
החשיפה שניתנה בראיון ללוס אנג'לס טיימס מכה, כצפוי, גלים ברשתות החברתיות. "ההצלחה של הלו קיטי נעוצה בעמימות של העיצוב", ממשיך יאנו, "אפשר לתת לה גיטרה והיא תנגן, אפשר להציב אותה על במה והיא תתאים לכל אחת מהסיטואציות. האופי הזה הופך אותה לאטרקטיבית להרבה מאד אנשים".

דמותה של 'הלו קיטי' הוצגה לראשונה לעולם ב-1974 אחרי שעוצבה על ידי האמן יוקו שימיצו. מאז ועד היום היא הוכרה כחתלתולה לבנה עם פפיון ורוד. הפופולאריות העצומה שצברה לעצמה ביפן ולאחר מכן בעולם הביאה לרווחים שנתיים של 7 מיליארד דולר, כל זאת מבלי שהחברה טורחת להשקיע כספים בפרסום.