הקיץ נגמר (או, ליתר דיוק, יצא להפסקה), והמוני התיירים מצרפת ששרצו בחופי הארץ שבו למולדתם. ז׳ולייט (גיה באר גורביץ׳) ופרנסואה (יוגב יפת), זוג צרפתים חינני, חווה התגלות כמעט מיסטית (״גיליתי שאני אוהבת זַיון״), והחליט להשתקע בתל אביב ולממש את חזונו הציוני. מעלליהם בעיר מתועדים בסרטון חדש שעלה ליוטיוב - ״ז׳ולייט ופרנסואה עושים ציונות״ - עבודה משותפת של גורביץ׳ ויפת, המתווסף לרפרטואר מערכוני הרשת המשעשעים של האחרון (ביניהם ״שיחות יוצאות״), המגלם גם את דמותו של יגאל עמיר בסרט ״רבין, היום האחרון״.

״הקיץ קלטנו פתאום שאנחנו חיים בקולוניה צרפתית, הצרפתים שטפו את תל אביב״, סיפר יפת ל-mako תרבות. ״נראה לי שאת רוב הבניינים ברחוב שלי קנו צרפתים״, מוסיפה גורביץ'. ״כל מקום שאתה הולך אליו אתה רואה, שומע ומושפע מהאנרגיה הטובה שלהם והמבטא המצחיק. בגלל שלעולם לא נהיה כמוהם - כל שנותר לנו הוא לחקות אותם״.

מה אתם מתכננים להם בפרקים הבאים?

יפת: ״בסרטונים הבאים פרנסואה יחליט לרוץ ברשימת הליכוד, יעבור ברית מילה ויתמכר לריח של דשן. ז׳ולייט תחזור אחורה בזמן לתקופת מרד בר כוכבא כדי להציל את עם ישראל מידי הרומאים״.

גורביץ׳: ״אני לא בטוחה לגבי כל הרעיונות האלה. בוא נגיד שאנחנו מפתחים כל מיני רעיונות״.

יוגב, אתה דומה בצורה מפחידה גם ליגאל עמיר וגם לתייר צרפוקאי. איזה עוד דמויות יש לך פוטנציאל לגלם?

״השאיפה שלי היא לגלם את כל התימנים ששינו את ההיסטוריה. התחלתי ביגאל עמיר ואני מתכוון להמשיך הלאה לדנה אינטרנשיונל, דקלון, זוהר ארגוב, יזהר כהן, עופרה חזה, אביגדור קהלני, ציון גולן, הרב יחיא קאפח, וכמובן סבתא שלי, שתיבדל לחיים ארוכים״.

הסיבוב הקודם והמצליח של יפת - "שיחות יוצאות":