ביוש

אז אחרי מה שנדמה כמסיבת הפרידה הארוכה בהיסטוריה, ג'ון סטיוארט עזב את הדיילי שואו ולכולם נורא אכפת מזה. בתכנית האחרונה שלו, ששודרה בלילה שבין חמישי לשישי, נפרד סטיוארט מהכתבים הרבים שהשתתפו בתכנית, ביניהם סטיב קארל, ג'ון אוליבר, סטיבן קולבר (שיתחיל להנחות את הלייט שואו בעוד חודש), אד הלמס ועוד. גם פוליטיקאים הגיעו להפרד מסטיוארט: אחרי שהנשיא אובמה עשה זאת בשבוע שעבר, הילארי קלינטון וג'ון מקיין הגיעו להיפרד גם הם. אנחנו מיצינו את הפרידה הזו, ומוכנים לעבור לשלב הגעגועים שבסופו נסמס לו "ער?" באמצע הלילה. ביי ג'וני.

לצפייה בתכנית המלאה


 

"אני לא בנאדם אמיתי עדיין"

גרטה גרוויג ממשיכה בדרכה לכיבוש ליבם של (לא רק) היפסטרים ברחבי העולם. אחרי שבוטלה הסדרה המתוכננת "איך פגשתי את אבא" בכיכובה, גרוויג פנויה לעשות את מה שהיא באמת רוצה – וזה ככל הנראה לביים. גרוויג כבר ביימה סרט אחד – “Nights and Weekends” - יחד עם הבמאי ג'ו סוונברג ב-2008, ומאז כתבה יחד עם בן זוגה נוח באומבך את "פרנסס הא" האהוב ואת “Mistress America” המצופה שיצא בארה"ב ממש בעוד שבוע. כעת נודע שגרוויג תביים לבדה לראשונה, תסריט שכתבה בשם “Lady Bird”, שעוסק בשנתה האחרונה של בחורה צעירה בסקרמנטו. מעט מאוד ידוע על הסרט ואין עדיין ליהוקים, אבל גרוויג כבר אמרה שלא תשתתף בסרט כשחקנית.

פמלה סי.קיי

אוהבי לואי סי.קיי ופמלה אדלון: יש לנו חדשות טובות ויש לנו חדשות רעות. נתחיל ברעות: כמנהגו, לואי סי.קיי הודיע שיקח הפסקה בלתי מוגבלת מ"לואי". כבר עברו כמה חודשים מאז שהסתיימה העונה החמישית והקצרה של "לואי", וכעת מנכ"ל רשת FX מודיע כי סי.קיי לוקח זמן להתעסק בפרוייקטים אחרים בקולנוע ובטלוויזיה. כשנשאל על כמה זמן מדובר, אמר המנהל ש"זה יכול להיות חצי שנה וזה יכול להיות שנתיים". וזה מוביל אותנו לחדשות הטובות: סי.קיי, שידוע בפוריות היצירתית שלו, הכריז כבר על כמה פרוייקטים שבהם הוא מעורב, בין היתר סרט על שוטר במשמר האזרחי וסדרה של זאק גאליפנאקיס על ליצנים. כעת FX הודיעה שאישרה את הסדרה החדשה שיצר יחד עם שותפתו ליצירה ב"לואי" ואהובתו בסדרה פמלה אדלון, שמתוארת כ"הגרסה הנשית של לואי". “Better Things” תעקוב אחרי חייה של סאם (אדלון), שחקנית שמנסה ללהטט בין העבודה, שלושת בנותיה וחיי האהבה המזוויעים שלה. הסדרה אושרה ל-10 פרקים. אנחנו מקווים שזו רק ההתחלה.

  

פעמיים פרנקו

יוצר "הסמויה" ו"טרמיי" דיוויד סיימון עובד על שני פיילוטים חדשים ל-HBO. אחד מהם, לסדרה בשם “The Deuce”, יעסוק בסצינה הפרועה של הטיימס סקוור בניו יורק בשנות ה-70 וה-80 – סביב בתי הקולנוע שהציגו סרטי פורנו והטיפוסים שהסתובבו באיזור. כעת נודע שג'יימס פרנקו, שנדמה שכל דבר עם המילה פורנו מדליק אותו, יככב בתפקיד כפול של תאומים מפוקפקים שעובדים בשביל המאפיה באיזור.

המתים הנמלטים

האסיר המקועקע האהוב עלינו חוזר! נפרדנו מ"נמלטים" אחרי 4 עונות אי אז ב-2009, אבל נראה שלחץ הקהל, יחד עם חוסר היצירתיות הכרוני של הוליווד, יחזירו אותה למסך – ל-10 פרקים בלבד. הכוכבים וונטוורת' מילר ודומיניק פארסל יחזרו לתפקידיהם, ובלי לספיילר יותר מדי (כי מי באמת שרד את כל 4 העונות?) רק נאמר שיוצרי הסדרה הכריזו שמותן של חלק מהדמויות לא ישפיע על העונה החדשה, ושהצופים יקבלו הסברים מספקים לשינוי. נראה איך הם יצאו מהברוך הזה. אנחנו מקווים שיש להם תכנית מילוט מקועקעת על הגוף.

 

וואט יו גונא דו?

סוני, אחד האולפנים הגדולים בעולם, הכריזו על חלק מתכניותיהם לשנים הקרובות במסיבת עיתונאים בסוף השבוע. וויל סמית' ומרטין לורנס יחזרו לתפקידיהם מסרטי "בחורים רעים" בשני סרטים חדשים, ב-2017 ו-2019 בהתאמה, בלי הבמאי מייקל ביי. סרט הקאלט של רובין וויליאמס מ-1995, "ג'ומנג'י", יזכה לחידוש – עדיין לא ברור מי יכנס לנעליו של וויליאמס המנוח (שהלך לעולמו השבוע לפני שנה). ועוד כל מיני תכניות לסרטים שאולי ואולי לא יצאו לפועל כאן.

 

היישר החוצה מאיפהשהוא

אם עדיין לא שמתם לב, מייצר ממים חדש שמלווה את יציאתו של הסרט “Straight Outta Compton” משתלט על האינטרנט. לכו על זה כאן