יוצרת "בנות" והסופרת הטרייה, לינה דנהאם, השתתפה בפסטיבל ניו יורקר ביום שישי האחרון במטרה לקדם את ספרה "לא כזאת". דנהאם שיתפה את העיתונאי אריאל לוי באנקדוטות מהספר והקריירה שלה. בין היתר סיפרה דנהאם על כוונתה לעשות אדפטציה קולנועית לספר הילדים "Catherine, Called Birdy" ועל תחושותיה לגבי ההתמוטטות האחרונה של אמנדה ביינס בחשבון הטוויטר שלה וסיפקה הצהרה מפתיעה כשפרגנה לאיכויות הכתיבה של ביינס.

לינה דנהאם
כנראה שכמו האנה גם לינה נוטה להגזים

"אני לא יודעת אם אני היחידה שעוקבת אחרי הטוויטים של אמנדה ביינס היום. היא ללא ספק לא בטיפול, המצב שלה ממש גרוע... אבל היא אמרה משהו שהזכיר לי את האנה – 'אני לא משוגעת, אני למעשה זו שיודעת כל מה שקורה'. אני שלחתי הודעה לג'ני קונר (מפיקת "בנות") ואמרתי "אולי אני משוגעת, אבל אני חושבת שאמנדה ביינס היא בעצם כותבת נהדר. את מבינה למה אני מתכוונת?" והיא ענתה לי "אין לי מושג על מה את מדברת".

ביינס (28) מככבת על הבמות מאז שהייתה בת 7 ובין היתר שיחקה בסרטים "יש לה ביצים", "באה בקלות" ו"מה שבחורה רוצה". בשנים האחרונות אושפזה ביינס בבית חולים פסיכאטרי בעקבות בעיות נפשיות מהן היא סובלת. השחקנית חזרה לכותרות במהלך סוף השבוע לאחר סדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלה במסגרתם היא מאשימה את אביה בהטרדה מינית ממושכת. בהמשך חזרה ביינס מהצהרותיה והאשימה "מיקרו שבב" שקיים במוח שלה שגרם לה לומר את הדברים האלו.