המון סוכר. אכל חתיכה? (צילום: מארק ניימן, לע"מ)
נזמין אותך גם ל-90 שלנו! | צילום: מארק ניימן, לע"מ
היום בערב תחגוג המדינה כולה את יום הולדתו ה-90 של הנשיא פרס, בחברת ברברה סטרייסנד, קלינטון, שועי עולם שונים ובסביבות ה-11 מיליון שקל. מוגזם? אולי, ולא רחוק מתרחיש הניקי מינאז' שלו ב"ארץ נהדרת". אבל כדי להזכיר לפרס שהוא לא היחידי שנסחף קצת עם הבת מצווש, ארזנו לו את הקליפים הכי מצחיקים מתוך האירועים הכי מופרכים. ניקול ראידמן בפנים, גם ביז'ו מהאח הגדול:

בת מצווש תת ימית. האם בחגיגות יום ההולדת נזכה לראות את פרס פורץ לו מתוך צדפה? "ממעמקי הים!" ירעים לו הקריין "בתוך האלמוגים והשוניות! בתוך השקט והדממה!"- בועות, בתולות ים, רקדן – "הפנינה!". הלוואי. אנחנו מקווים שגם את הפלייבק שלו ילווה אוטוטיון מופרז. בת המצווה של גל מירוביץ הפכה כבר מזמן לאבטיפוס של האירועים המוגזמים אבל אל חשש, סביר להניח שלצעוד על שטיח אדום לצלילי ברברה סטרייסנד יקבע רף חדש.  

אגב, אם פרס מסרב להישלות מתוך צדפה, אולי הוא יסכים לשבת כמה שעות בתוך לב ענק או אפילו יותר טוב, לב מתפוצץ שהוא יפרוץ ממנו בריקודים

בר מצווש אח גדול. כולנו זוכרים את חגיגות בר המצווה של הנער חן אמסלם. סתם אנחנו לא, אבל באולמי ונציה בראשון לציון לעולם לא ישכחו. חגיגות בסגנון "האח הגדול" – תודו שזה די מקורי, קשה להאמין שפרס יצליח להתעלות מעל זה. כמו שאפשר לשים לב מהסרטון, לא הצליחו להשיג את יורם זק שיספק את קולו האמיתי של האח, אבל העיקר שחן זכה ל-15 דקות התהילה שלו ביוטיוב, ותודו שבמקרה שלו זה גם נגמר יותר טוב מאשר אצל רוני מיילי.

באם באם באם. עמית הר שלג, מעצמת קליפי הבת\ר מצווה, הגיע לשיאו היצירתי בקליפ הזה לבת המצווה של ילדה בשם עדי פוקס, שאיגדה מבחר מחברותיה שיהמהמו לה חרוזים כמו "זה הזמן להזכיר, אין עלייך בכל העיר". אנחנו מאחלים לפרס שגם עבורו יכתבו שירים כאלה, וזה הזמן להזכיר לכולם ששמעון כותב שירים למגירה, כמו למשל השיר הזה שהוא כתב לקהילת יוצאי אתיופיה:

הן גדולות. הן בורקות.
כסנה שלא אוכל אלפי דורות.
קסמן מסתער ביופי נדיר
ואישון לציון כמה ומאיר
הלובן בעין – כפיסת חרמון
העפעף יורד עַנו ומצטדק.
ביחד, צפוף. ועצב מחבק
המרחק נחבא בהרים נמוגים.
וביתא ישראל לא נותק
ושמע ישראל לא שותק
המורשת נושמת. שלום לאוֹת
הדרך דלוקה, חתחתית מאוד
דולקים אחריך שוד ורשעה.
והעם הולך. חלקו מגיע
לנוף מכורה שאינו מרגיע
ברוך הגעגוע שהביאכם הלום
היה קשה. והגעתם כחלום
יופייך מסתער כפלא נדיר
בטעם עתיק. בניחוח צעיר.

גיאורגי שיק. החתונה של ביז'ו מ"האח הגדול" הוכיחה שלא צריך לנקר עיניים. כל מה שצריך בשביל אירוע מושלם זה מלאכיות, זרי ענק, יונים, חצוצרות, קונפטי, מקהלה, תאורת לייזר ואלפי גרוזינים. רואה פרס? קצת צניעות.

סע לאט. אם כבר לצלק את דור העתיד, למה לא להתחיל עם זה כמה שיותר מוקדם? בברית הזאת, למשל, התינוק הועמס על מכונית צעצוע בשלט רחוק ודהר לאולם ביציבות המצדיקה עצירה בצד ובדיקת ינשוף. כשחושבים על זה, לא הרבה מפריד בין התינוק הזה ובין פרס. כאילו, חוץ מ90 שנה, 11 מיליון שקלים וקלינטון.

כולל פיליפ קירקורוב. כבר דובר לא מעט על השקת הבושם הגרנדיוזית של ניקול ראידמן, שאחד מרגעי השיא שלה כלל מופע בן מספר שירים של ניקול עצמה, שלא ראה ממטר את הצדפוש של גל מירוביץ. דיוקנה של ניקול התנוסס על מסכי ענק על רקע שטרות כסף מרחפים, רקדנים ומטחי אש, וכלל שורות אלמותיות כמו "לאנשים יש ניקול בנוף, כולם יודעים שבבון זה קוף", כי אתם יכולים לקרוא לה נובורישית עד מחר, אבל את ההומור העצמי לא תוכלו לקחת ממנה. אמנם אליה קלינטון לא הגיע, אבל כמובן שהמופע הזה היה רק חלק מערב בעלות מיליונים, שכפי הנראה רק המסיבה של פרס תצליח להתעלות מעליו. 

 בואו לפייס שלנו