המחאה נגד עסקת הטיעון של אופק בוכריס זכתה אתמול לסרטון שכבר זוכה לתהודה ולעשרות אלפי צפיות. בסרטון "הבנות של בוכריס" ארבע שחקניות במדי צה"ל בגרסה משלהן לשיר "הילדים של חורף 73'" של להקת חיל חינוך. "כיסחתם אותנו לראשונה ב-YNET בכל התגובות", שרות הזמרות, "אנחנו רק בשר לדרגות". השיר נחתם בפזמון: "רצינו שמירה, קיבלנו זין".

את הסרטון יצר גיל נאור עם KOG בית ליוצרים ברשת (שיצר בעבר את הסרטון מעורר המחלוקת "האבולוציה של הערס"), שהגה את הרעיון וכתב את מילות השיר. נאור כתב בפייסבוק: "לא הצלחתי למצוא את עצמי בטרנד של #יותר_מבוכריס, אבל למזלי לקחתי חלק בסרטון החשוב הזה שנותן במה למי שבאמת חשובות בכל הסיפור".

בסרטון, שהופק על ידי קוגמדיה בהפקתו המוזיקלית של עופר פריון, משתתפות דורין מנדל, יעל שטולמן, אור ברכה-ורצר ואבישג קהלני. "כולנו הבנות של בוכריס ולא יכולנו לשתוק יותר", אמרה קהלני הבוקר לניב רסקין בגלי צה"ל. "מצד אחד מצפים מהבנות האלה להתלונן, ומצד שני שורפים אותן על המוקד ברגע שהן עושות את זה. אתמול עברתי על כמה תגובות אחרי שזה עלה - גם לנו קראו 'זונות'. זה קורה". קהלני אמרה ש"מנסים למצוא איפה היא טועה, מה לא נכון, למה היא דיברה רק עכשיו, למה היא הלכה איתו לפה, כל מיני דברים. זה משהו שלבחורה שנמצאת במצב כזה הוא סופר-קשה, גם בלי הביקורת שמגיעה לפעמים לרמות מאוד לא נעימות". בוכריס, לדברי קהלני, הוא "דוגמה. הוא הקש ששבר את גב הגמל. כי באמת בזמן האחרון יש כל כך הרבה תלונות והטרדות מיניות ותמיד זה נגמר בכלום ושום דבר". קהלני, יוצאת חיל השריון ואחייניתו של תא"ל במיל. אביגדור קהלני (שעלה לאחרונה לכותרות כשהתבטא נגד שילוב נשים בטנקים), סיפרה כי האחרון הביע בה תמיכה: "הוא שלח הודעה שהוא גאה בי".

מילות השיר:

אנחנו הבנות של בוכריס, שנת 93'

כיסחתם אותנו לראשונה ב-ynet בכל התגובות

הייתם כעדר עיוור שסגד, סגד למג"ד

היינו פקידות צעירות מודאגות שאותנו רצה לאהוב

וכשלקחתם אותנו למכונה, במרץ בשעה שלוש

האמת במכונה לא הספיקה, ובפייסבוק פתחתם עוד קבוצה

 

וככה נותרה עוד מתלוננת פצועה ועצובה

הכפשתם אותנו, השחרתם אותנו, ניסיתם להוציא אותי זונה

וכשגוייסנו ברכו ההורים בעיניים דומעות

אמרו הבנות האלו, הלוואי לא יחוו מקרה תקיפה

ופנינו עכשיו בעמודים מוכיחות שהיה ממה לחשוש

כי יש מפקדים שחושבים שאנחנו, סחורה בהסכמה

 

רצינו שמירה, קיבלנו זין

גם בלי התנצלות, בעין

הגבר יוצא כמו גדול

עם עונש ראוי כביכול

אז אם תגישו תלונה תשתו קצת יין

כי מישהו הולך לשתות לחיים

דמנו מותר, הבנות,

כי אנחנו רק בשר לדרגות