אין תמונה
חיי הילדים העשירים, מתוך האינסטגרם של shyooo5y
כבר מזמן התרגלנו לכך שהאינסטגרם הפך לאמצעי לניקור עיניים. בין אם אתם מצלמים את המנה במסעדה הלוהטת והיוקרתית שנקלעתם אליה, או את השופינג האחרון שעשיתם בניו יורק בטיול שיעורר קנאה בכל חבריכם. אבל כרגיל, יש כאלו שלקחו את העניין לאקסטרים.

לא מעט צעירים, תושבי בברלי הילס, מתעדים באינסטגרם את אורח חייהם הראוותני. בין אם מדובר בתמונה של נמר המחמד שבדיוק נעמד על מכונית הספורט החדשה שאבא קנה להם, ובין אם הם נמרחים בתנוחות מגרות על המטוס הפרטי, תמיד יהיה ביקוש לתמונות של אנשים צעירים ונאים עם כסף.

אין תמונה
חיי הילדים העשירים, מתוך האינסטגרם של alyssaramos44

יכול להיות שכבר יצא לכם להכיר את הטמבלר "ילדים עשירים באינסטגרם" שמאגד תמונות מנקרות עיניים במיוחד לכדי טמבלר לעגני ודי מתסכל, שמסכם למעשה את החיים שלעולם לא יהיו לנו. ועכשיו, בטח תשמחו לשמוע, מגיעה הגרסה הטלוויזיונית לטמבלר הזה.

ערוץ E! החליט להפוך את הטמבלר המצליח לסדרת ריאליטי. חבורת צעירים בני 20, כולם חברים החיים בשכנות בבברלי הילס ונוטים לתעד את עושרם המוגזם באינסטגרם, יקבלו הזדמנות להשוויץ בו גם בטלוויזיה.

 מדובר בילדיהם של משפחות מיליארדרים בלבד, שחיים ממסיבה למסיבה ולא רואים בעושרם משהו שיש להתבייש בו. בניגוד לסדרות נעורים כמו "90210" שתיעדו גם הם חיים של בני נוער עשירים אבל עם בעיות ורגשות בדיוק כמו כולנו, כאן הכסף יעמוד במרכז, אז אל תצפו להתאהב בדילן או בברנדון החדשים. 

אין תמונה
חיי הילדים העשירים, מתוך האינסטגרם של dwanngg

 בואו לפייס שלנו