דווקא עכשיו? הפדיחה הפרסומית של הניו יורק טיימס
זה קורה גם לגדולים מכולם. הניו יורק טיימס פרסם אתמול (שני) את הדיווח על התרסקותה של טיסת MH370 באוקיינוס, כשמעליה הופיעה פרסומת של צוללנים המשתמשים באייפד שלהם במימי האוקיינוס. לעורכי האתר נדרשו שעתיים כדי לתקן את התקלה
מערכת ערוץ התרבות
makoפורסם:


בזמן שהכותרת הראשית של הטיימס דיווחה על ההודעה הדרמטית של ממשלת מלזיה על התרסקותה של טיסה MH370 באוקיינוס, הופיעה באתר פרסומת גדולה חברת "אפל" שמציגה צוללנים משתמשים באייפד שלהם מתחת למים. "תראו את הדרכים המגוונות שבהן אנשים משתמשים באייפד מסביב לעולם", נכתב בכיתוב התמונה.
קוראים רבים הפנו את תשומת ליבם של עורכי האתר לשילוב הבעייתי בין הכותרת והפרסומת, אבל עברו לא פחות משעתיים עד שהפרסומת הוסרה מהאתר. בזמן הזה חגגו, כמובן, משתמשי טוויטר על השילוב הבעייתי והתלוננו על הזמן הארוך שנדרש לטפל בו.
מצאתם טעות לשון?