אין תמונה
חזיר, פרה ותרנגול נכנסים לפאב
לדיויד דוכובני לא נמאס לגלם סופר כושל ב"קליפורניקיישן", והוא מתעקש לגלם דמות כזו גם במציאות. בפברואר 2015 תצא היצירה פרי עטו, "Holy Cow: A Modern-Day Dairy Tale" – ספר בן 160 עמודים שמתאר כיצד פרה מגלה במקרה שהיא מיועדת לשחיטה, ובורחת עם חבריה, חזיר שבעיצומו של תהליך גיור ותרנגול הודו שלא יודע לעוף, כדי להימלט מגורלם המר. מה הופך את המשל הזה ל"מודרני", כפי שטוענת הכותרת, אתם שואלים? ההודו יודע לתפעל אייפון באמצעות המקור, כמובן. שלושת החברים הנמלטים מסיירים בעולם כשהם מחופשים לבני אנוש, הפרה השנונה מספקת רפרנסים פּוֹפיים שמתבלים את העלילה, תרנגול ההודו מדבר במבטא גרמני והחזיר המומר – זהירות, ספוילר – משכין שלום בין ישראל לפלסטינים. הסינופסיס מבטיח שהדמויות הכריזמטיות של דוכובני ילמדו את העולם לקח חשוב על קבלת השונה, סובלנות והבנה. בארור – כאן הלינק להזמנות מראש.

לארי דייוויד (צילום: Stephen Lovekin, GettyImages IL)
תיכף אשוב | צילום: Stephen Lovekin, GettyImages IL
החדשות הטובות: לארי דיויד מתכנן עוד עונה של "תרגיע"! החדשות הרעות: הוא לא מתכנן לעשות את זה בשנה הקרובה. בזמן שאתם מנסים לקושש סדרות חדשות בסטרימינג, ללארי יש תכניות אחרות ל-2014 (לא ברור אם הן כוללות הרבה יותר מלנסוע בפריוס כדי להביא טייקאוואי, לריב עם המארחת, לחזור הביתה בידיים ריקות, וחוזר חלילה). יחד עם זאת, דיויד אמר לנשיא HBO לא לשכוח מהסדרה, שעונתה האחרונה הסתיימה ב-2011 ומאז לא נחרץ גורלה. כבר סיבה לאופטימיות זהירה.

למה לעשות סרטים טובים כשבי-מוביז מביאים את כל הכיף וההייפ? זו ככל הנראה הגישה החדשה לקולנוע: אירוני, מודע לעצמו, ולחלוטין לא מספק. אבל לפעמים היא מצדיקה את עצמה - כמו למשל בפרויקט החדש של כוכבי "משמר המפרץ". כלומר, כוכבי המשנה של הסדרה. יחד פליטי הניינטיז המובטלים החליטו לייצר לעצמם תעסוקה בדמות סרט "משמר המפרץ" – רק שמסיבות משפטיות של זכויות יוצרים אסור להם להשתמש בצמד המילים "משמר המפרץ", ולכן בכל פעם שהן ייאמרו בדיוק תעבור משאית ממש רועשת, משהו יתפוצץ, מישהו יפעיל שואב אבק ועוד כהנה וכהנה טריקים ושיגועים. וגם – במקום לשחק מצילים בבגדי ים קטנטנים, חברי הקאסט ילחמו בפשע בתלבושת שחורה מכף רגל ועד ראש של מאבטחים קשוחים (מזכיר לעוד מישהו את הסדרה של בוגרת התכנית, פמלה אנדרסון?). והדובדבן המקומט שבקרם השיזוף המקריש: ג'ון קליז ישחק את הנבל. אם לשפוט לפי העריכה הרופפת של הטריילר – זה הולך להיות מ-מ-ש גרוע. איזה כיף!

איכשהו "בית הקלפים" זכתה להמון תשבוחות וביקורות חיוביות, למרות שהיא הצטיינה בעיקר באפיק אחד – צלעות בברביקיו. יוצרי הסדרה ככל הנראה מודעים לעניין הזה, ולכן כשקווין ספייסי מנסה לגייס תרומות לתיאטרון שהוא מנהל בלונדון, הפרס המוצע הוא לאנץ' במוסד הריבס עם ספייסי עצמו. ואם יש לכם כוח גם לאכילת ראשים, תוכלו לצפות בו עושה חזרות על אחת הסצנות בסדרה.

וגם:

התאהבתי במצח של חואקין פניקס.

8-ביט זה כזה פאסה – קבלו את גרסת GTA לפתיחה של "הסופרנוס"

כל מה שהמשחק על חייה של קים קרדשיאן מלמד אותנו על איך לחיות כמו קים קרדשיאן. כי מוסר השכל זה חשוב!

לבקשת המעריצים, ג'וס וודון מחזיר את באפי – בציור על מפית שדי מבטא את הסדרה כולה.

איש חרוץ רוצה לעשות רימייק של "שובר שורות" בכיכובם של סלאש מגאנז אנד רוזס וואל קילמר או נת'ן ליין, והוא רוצה שתתנו לו כסף בשביל זה.


הצילו - פיטר גריפין הוא אדם אמיתי. עכשיו רק חסר שנגלה שגם סת' מקפרלן קיים במציאות.

 הטיימליין שיסביר לכם בדיוק איפה אנחנו בציר הזמן המסובך של סאגת "כוכב הקופים".

קולין פארל כנראה ישחק בעונה הבאה של "בלש אמיתי". פתאום הקיקסטארטר ההוא של "שובר שורות" לא נשמע כל כך מופרך.

ליב טיילר תמיד עצובה, אבל תמיד. הנה ההוכחה.

ככה נראה העולם של פיוצ'רמה בתלת מימד