למה הישבן של גל גדות לא מספיק?
בפרסומת החדשה מנסה קסטרו להיות עדכנית ומחתרתית ומשיגה בדיוק ההפך. הטוורקינג הוא לא באמת טוורקינג ולדוגמניות אין פנים אלא רק ישבן. אבל למי אכפת: שמעתם שהג'ינס החדש יגרום לתחת שלנו להראות מעולה?


הזלזול באינטליגנציה שלנו לא רק מתבטא בחוסר הדיוק שמבצעים קסטרו בפרסומת החדשה שלהם. הניסיון של חברת האופנה להשיק ג'ינס חדש במסווה של תחת או תחת במסווה של ג'ינס חדש, הוא מהפחות מעודנים שראינו. הפרסומת החדשה כאילו נלקחה מעידן אחר, כזה שבו חברות בגדים נותנות שוברי קנייה חינם תמורת הזכות להתפשט באמצע שינקין, ולא מוכרות אותן במחירים מופקעים בקניונים יוקרתיים. ברור שבקסטרו רוצים להיות קולים ומגניבים ולהתרחק מתדמית המיינסטרים המשעממת שלהם, אבל אל מי בדיוק פונה הפרסומת שלהם? ילדות צעירות שרגילות לראות את הכוכבות שלהן מענטזות בחצי עירום בכל פינה, יחשבו שהניסיון של קסטרו הוא פאתט. נשים קצת יותר מבוגרות, לעומת זאת, יתלוננו שג'ינס שאמור להרים תחת צריך להיות מפורסם באמצעות דוגמנית עם תחת.


ואגב גל גדות, גם היא מצליחה לאכזב. בעקבות הצילומים של "באטמן נגד סופרמן" היה ראוי שהיא תפתח קצת פאסון, לא כל קמפיין מצדיק נענוע ישבן מיושן. אחרי הכל, לא משנה אם רזה או שופעת, "וונדר וומן" היא קודם כל אישה חזקה. גל גדות, כנראה, קצת פחות.