גמר הסופרבול הוא אחד מאירועי הטלוויזיה הכי מצופים ומדוברים של השנה (בעיקר אם אתם אמריקאים), אבל גם עבור מי שלא יקום בשעות הקטנות של הלילה (יום ראשון 2.2) כדי לחגוג טאצ'דאון, חגיגת הפרסום המטורפת של המחצית היא עניין שאסור להחמיץ. כדי שתוכלו להמשיך לישון בנחת בזמן שמיטב המותגים בעולם משלמים 4 מיליון דולר ב-30 שניות, קבלו כמה מהפרסומות הבולטות שיוקרנו השנה:

הפרסומת של סקרלט ג'והנסון ל"סודה סטרים" עוררה הרבה מהומות משתי סיבות: הראשונה היא שהתמיכה של סקרלט בחברה הישראלית שמחזיקה במפעל מחוץ לגבולות הקו הירוק, גרמה להרבה רעש ואף להתפטרות. והשנייה, שהפרסומת צונזרה בגלל השימוש בשמות המותגים המתחרים – פפסי וקוקה קולה. זוהי הגרסה הלא מצונזרת.

גם החברה מ"חבובות" גויסו לפרסומת כיפית במיוחד לטויטה.

עוד כוכבים שיופיעו השנה במסגרת הפסקת הפרסומת הם הגברים של "צער גידול בנות" שהתאחדו לפרסומת ליוגורט. הקונספט: דני וג'ואי שוב מפריעים לג'סי להשיג את הבחורה.

ב-Axe החליטו לרדת מהקטע הקבוע של נשים בביקיני והפעם לעודד אותנו לשלום עולמי עם פרסומת חמודה שמקדמת את הדאודרנט החדש שלהם Axe Peace.

אחת הפרסומות הכי מוצלחות שייכת לחברה Squarespace שאולי לא מוכרת לכם ומוכרת דומיינים. בפרסומת החברה מדגימה איך זה מרגיש לבלות זמן באינטרנט. כולל דאק פייס ובקשות מעצבנות ללייקים.

הפרסומת של ארנולד שוורצנגר למותג הבירה "באד לייט", עוד לא נחשפה במלואה, אבל הנה טיזר שמציג את השרירן כשחקנית פינג פונג מזרח אירופאית מפחידה.

GoDaddy עשו הרבה שערוריה שנה שעברה עם הפרסומת של בר רפאלי והפעם הם מציגים: שרירנים

הפרסומת של מותג היוגורטים Chobani מראה לנו מה קורה שנתקלים בדוב רעב.

H&M בודקים אם אנחנו מעדיפים את דיויד בקהאם מכוסה או לא, בפרסומת אינטרקטיבית. כאילו יש להם ספק

פרס הפרסומת הדוחה ביותר הולך ל: דוריטוס

והפרס להכי הרבה דמעות לבאדווייזר וסיפור האהבה המרגש הזה