בראד ג'וינר בן ה-19 מצפון קרוליינה גילה בחודש מרץ האחרון שהוא סובל מגידול סרטני נדיר במוחו בשם גליובלסטומה. אחוזי ההחלמה מהמחלה קטנים במיוחד ועל פי נתוני איגוד הסרטן האמריקאי, התקופה הממוצעת שחולים שורדים עם המחלה היא מעט יותר מ-14 וחצי חודשים. "הסרטן הזה אכזרי ועם נתוני שרידות נמוכים", כתב ג'וינר בעמוד הפייסבוק שלו כשחשף את דבר המחלה באוגוסט האחרון, "אבל אני ואמא שלי כתבנו 'רשימת חיים' כי אנחנו מאמינים בחיים".

אין תמונה
הקמפיין הוירלי של בראד ג'וינר
ב"רשימת החיים" של ג'וינר ואמו הופיעו החלומות הגדולים שהצעיר לא הספיק עדיין להגשים. ביניהם נהיגה בפורד מוסטנג מודל 67 ושחייה עם כרישים, אותם כבר הגשים. המשימה הגדולה הבאה ברשימה של בראד – מעריץ מושבע של "שובר שורות" - הייתה להיפגש עם לא אחר מאשר בריאן קרנסטון, כוכב הסדרה. לצורך כך הוא יצר קמפיין רשת בשם "Braking Brad", בתקווה שהשיתופים הרבים יעשו את הדרך הארוכה עד אל השחקן האהוב עליו.

 

לפני שבוע קיבלה אמו של בראד שיחת טלפון ממכר משותף שהצליח לקשר אותה עם אנשיו של קרנסטון ולקבוע שיחה מיוחדת ביניהם באמצעות הסקייפ. את השיחה שבה גילה בראד שחלומו התגשם תיעדה האם בסרטון מיוחד שעלה ליוטיוב והפך ויראלי ברשתות החברתיות. בסוף אותו יום העלתה האם גם קטע קצרצר מהשיחה המרגשת שהתקיימה בסלון ביתם, כשקרנסטון צופה עליהם ממסך הטלוויזיה.

 

"הוא פשוט מדהים", סיפר ג'וינר לבאזפיד אחרי השיחה, "הוא התלהב מאד מהחלומות האחרים שהגשמתי. שאלתי אותו מה הוא היה כותב ברשימת החיים שלו, והוא השיב שמאז ומעולם הוא חיפש הרפתקאות וניסה למקסם כל רגע בחיים". השיחה בין השניים נמשכה 30 דקות, אבל קרנסטון לא הסתפק בכך ושלח משאית גלידה עד לפתח בית המשפחה, כך שכל שכניו וחבריו זכו לחגוג איתו.