תנועת "תור הזהב" פוצחת בקמפיין אינטרנטי לקראת חג המימונה שיחול במוצאי שבת, תחת הסלוגן "תרבחו ותתחפפו". בתמונות ראשונות מהקמפיין נראים פוליטיקאים אשכנזים באירועי מימונה לאורך השנים, כשלצידם ציטוט מפיהם בעל ניחוח גס, גזעני או מקטין. בימים הקרובים יפורסמו תמונות נוספות מהקמפיין. בתמונות הראשונות מככבים ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג.

"כל ילד יודע שהמימונה הפכה לחג שבו פוליטיקאים הולכים להצטלם אוכלים מופלטות כדי להצטייר כ'עממיים' וכ'מחוברים לפריפריה'", סיפר ל-mako תרבות אופיר טובול, ממייסדי "תור הזהב". "באותו זמן הם פועלים נגד הפריפריה ובזים לתרבות המזרחית, מסתכלים עליה ככוח אלקטורלי ותו לא. עכשיו תורנו להגיד שהמימונה היא לא קרקס פוליטי אלא חג ביתי, משפחתי וקהילתי. חג של ידידות ואמונה, חג של אחווה בין שכנים. חג שהוא הרבה יותר ממופלטות נוטפות דבש. אני מזמין את כל עם ישראל למימונה של תור הזהב. אני מזמין את כולכם לחגוג, לשמוח ולגלות עד כמה התרבות שלנו עשירה ומחברת".

ומה עם חברי הכנסת?

"גם את חברי כנסת ישראל אנחנו מזמינים, גם אם זה בשביל תמונה, הכל בתנאי שיבטיחו לקחת משם משהו - כמו דאגה לפריפריה והפנמת העושר התרבותי שלנו".