ג'ניפר אניסטון היא לא רק מהשחקניות הכי הרווחיות בהוליווד, שצילמה לאחרונה סרט שאולי ייקח אותה הישר לטקס האוסקר, היא גם בחורה ממש נחמדה מסתבר.

כחלק ממסע יחסי הציבור ל"איך להיפטר בוס 2" השתתפה אניסטון במתיחה שאירגן מגיש ב-BBC בשם סקוט מילס נגד מגיש נוסף - כריס סטארק. לאחרון היסטוריה משותפת עם אניסטון לאחר שראיון שערך איתה בשנה שעברה הפך לויראלי וזכה ללמעלה מ-2.5 מיליון צפיות.

במסגרת המתיחה מילס ביקש מאניסטון להפוך ברגע אחד ממרואיינת נחמדה לעצבנית במיוחד. בתיאום מראש השתנה מצב רוחה של אניסטון לאחר שסטארק התעניין לדעת איך היא מתחילה עם בחורים. סטארק, שהגיע עם לא מעט ציפיות לראיון, לא ידע איך להתמודד עם השינוי הקיצוני.

"אני לא חושבת שזו שאלה ראויה", הגיבה אניסטון וגרמה למראיין לגמגם ולחזור על השאלה מספר פעמים. בהמשך סטארק התעניין לדעת האם היא מחפשת לכתוב ספר בסגנון "50 גוונים של אפור" והאם היא מצפה לסרט, וזכה ממנה לתגובה שלילית וקרה לשתי השאלות.

לאחר שגילה המראיין שהתגובות המפתיעות של אניסטון הם חלק ממתיחה הוא החל לבכות כשהוא מודה שזה הסיוט הכי גדול שלו. השחקנית מיהרה להגיש למראיין הנרגש טישו, להתנצל בפניו ואפילו להציע לו חיבוק מנחם. בדיעבד, אולי זה היה שווה את זה.