עצרו הכל: לצ'אק נוריס יש הודעה בשבילכם.

הערב פירסם השחקן האמריקאי פוסט בדף הפייסבוק שלו, ובו הוא מצהיר על תמיכתו בראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות בישראל. "צפיתי בראש הממשלה בנימין נתניהו לפני הקונגרס, וראיתי אדם שאוהב את ארצו בכל ליבו ונשמתו", כתב נוריס. "ראיתי גם מנהיג חזק וחיוני לביטחון של העם הישראלי".

‎‎פרסום‎ by Chuck Norris.‎

"עשיתי שלושה סרטים בישראל – 'מחץ הדלתא' הוא החביב עליי", הוסיף נוריס, "ויצרתי חברויות רבות כשהייתי שם. יש לכם ארץ נהדרת, ואנחנו רוצים שכך היא תישאר. לכן חשוב כל כך שתשמרו על מנהיג עם אומץ וחזון לעמוד נגד כוחות הרשע שמאיימים לא רק על ישראל אלא גם על ארה"ב. תבינו, אנחנו האמריקאים צריכים את ראש הממשלה נתניהו בדיוק כמוכם. מנהיגות חלשה יכולה להרוס את מדינתכם וכוחות הרשע להתמקד גם באמריקה. אז אני מבקש מכם, בבקשה, למען ישראל ולמען המזרח התיכון כולו, הצביעו לראש הממשלה נתניהו ביום הבחירות".

את דבריו מסיים נוריס בפנייה לאנשים בארה"ב ובעולם כולו: "בזמן הפסחא טוב להיזכר מה נאמר בתורה על ישראל ועל מי שתומך בה: שאלו שלום ירושלים: ישליו אוהבייך (תהילים קכב א)". נוריס, אגב, התבלבל – מדובר בפסוק השישי במזמור, ולא הראשון. אבל אל תגלו לו שאמרנו את זה.

ויש גם גרסה ארוכה יותר כאן.

תזכורת: גם ב-2013 קרא נוריס לישראלים להצביע עבור נתניהו:

אז טען נוריס שנתניהו "עצר את מטר הטילים על ישראל והראה לחמאס שלא יסבול זאת". מאז אמנם נורו עוד כמה טילים על ישראל, ועברנו עוד מבצע צבאי, כך שנראה שחמאס לא ממש התרשם. אבל אנחנו לא מתווכחים עם צ'אק נוריס.