בלי להתכוון הפך קניה ווסט בשבוע האחרון לאיש שכולם נהנים לצחוק על חשבונו. זה קרה אחרי ששחרר את הקליפ החדש שלו "Bound 2", שהיה יכול להיות מאד מצחיק אם לא נעשה ברצינות כה גדולה. בווידאו נראה ווסט רוכב על אופנוע בסוג של מחווה מוזרה למערבונים על רקע נופים מדבריים, כשהוא מתגפף ארוכות עם לא אחרת מאשר אשתו, קים קרדשיאן, שמופיעה בו נטולת חולצה ומספקת תקריבים דרמטיים.

המקור היה כאמור כל כך מופרך עד שקשה היה להאמין שאפשר להתעלות עליו, אבל אז הגיעו סת' רוגן וג'יימס פרנקו והוכיחו שזה בהחלט אפשרי. שני החברים הטובים, שהופיעו לאחרונה יחד ב"סוף" שחזרו את הקליפ של ווסט במדויק, כשפרנקו נכנס לנעליו של הראפר הקשוח ואילו רוגן עושה את החיקוי הכי מצחיק שראיתם אי פעם של כוכבת הריאליטי השופעת, כולל הבעות הפנים והחיבוקים החושניים.

הסרטון של רוגן ופרנקו שוחרר רק אתמול (שני) ליוטיוב, אבל כבר זכה ליותר מ-2 מיליון צפיות בזכות כמות שיתופים היסטרית ברשתות החברתיות. בקצב הזה הוא עוד עשוי לעקוף את המקור של ווסט שעומד בשלב זה על קצת יותר מ-7 מיליון צפיות. ווסט וקרדשיאן, אגב, גילו בעצמם הומור עצמי בריא ופרגנו לשניים בטוויטר. "פגעתם בול!!! זה כל כך מצחיק", כתבה קים לשניים. "תודה!", השיב רוגן, "חלק מהתנוחות האלה היו מאד לא נוחות. זה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה". לפי קים גם ווסט עצמו אהב מאד את הפארודיה, מה שאומר שרוגן ופרנקו כנראה יזכו לחיות עד הדאחקה הבאה.

>> בואו לפייסבוק שלנו