תמיד חלמתי שכשאהיה גדולה אצפה בטקסי הפרסים החשובים בזמן אמת. עם השנים למדתי שלא צריך להישאר ערים כל הלילה בשביל להיות מעודכנים. פשוט נכנסים לאינטרנט יום למחרת, שם מסכמים את הדברים החשובים שקרו בזמן שישנת. על הגראמי שהתרחש אתמול, למדתי מרשימות.

אז אחרי שהתעדכנתי בשמלת הליפה של ריהאנה, בתחת החשוף של מדונה, בצחוקים של קניה, בריקודים של טיילור ובמבטים של פארל, שמחתי לגלות שבאזפיד העלו כתבה שכותרתה "23 רגעים סופר-סודיים ממצלמת הקהל בטקס פרסי הגראמי".  הרי אם יש משהו שאנחנו אוהבים, זה לראות את הסלבס במיטב מחלצותיהם: השמלות, האיפור, הגזרה, הנעליים, הפלאשים – הכל מרגש ונוצץ, אם רק היינו יכולים להיות כמוהם. ואם יש משהו שאנחנו אוהבים עוד יותר, זה לראות את הסלבס ברגעי האמת, לתפוס אותם בקטנות, במצבים בהם הם אנושיים, כמונו.

Katyriri (צילום: Larry Busacca, GettyImages IL)
בכמה דבק דו"צ את משתמשת? | צילום: Larry Busacca, GettyImages IL

רואים לך את הציצי

מרחוק עושה רושם כאילו הכוכבות יכולות ללכת עם שמלה שמכריחה אותן להסתובב בלי תחתונים ועם מחשוף שעוצב בדיוק לפי קווי הפטמות שלהן. הן מצטלמות, מתכופפות ומתחבקות כאילו שום דבר לא מפריע להם. אני, לשם השוואה, יוצאת לפעמים מהבית עם חזיה שאני שונאת, מתעסקת בה כל היום ובטוחה שכולם שמים לב לאוקוורדנס המתפרץ ממני. כאן נכנסת לתמונה הכתבה של באזפיד.

בין הגיפים ניתן לראות את פול מקרטני רוקד כמו זהבה גלאון, את ביונסה משתעלת באצילות, ואת קים קרדשיאן מסדרת את החזה שלה ללא הפסקה. איך שמחתי לראות שקים מתעסקת כל הטקס בזה שהציצי שלה בחוץ. לא משנה כמה יפה הוא נראה כשהיא עמדה זקופה מול המצלמות, ברגע שהתיישבה לה שם בחושך, בתוך כל הזוהר הזה, חמקה לה החוצה הבחורה האמיתית, זאת שיוצאת מהבית עם החזייה שהיא שונאת (או בלי חזייה בכלל, במקרה הזה), וכשאף אחד לא רואה, היא מרשה לעצמה לסדר את הציצי באובססיביות. 

pharrell (צילום: Kevork Djansezian, GettyImages IL)
לפארל אין את הבעיה הזאת | צילום: Kevork Djansezian, GettyImages IL

מסתבר שגם מישהי שעובדת בתחום הבידור, שדואגת לחשוף ישבן או שד פעם בשבוע עבור צילומי מגזין, צילומי אפנה או עמוד האינסטגרם שלה, הופכת להיות אישה פשוטה שמרגישה נבוכה וחשופה כשהשמלה שלבשה לטקס חושפת במקרה קצת יותר מדי. יש לה רגשות אמיתיים ואנושיים, כאלה המוכרים לכולנו - וזה למרות שיש שיגידו שהיא "מתפשטת מקצועית". מי היה מאמין - הדמות העירומה והמשומנת ששברה את האינטרנט היא בן אדם אמיתי שיכול להרגיש מבוכה מחשיפה.

איזו תגלית נפלאה ומשחררת לבוקר שאחרי טקס פרסי הגראמי. ואני כבר התחלתי לעבוד על עצמי כדי שביום בו אאלץ לצאת בלי תחתונים אל הטקס הראשון שלי, אהיה מוכנה לשבת בנינוחות ובנונשלנטיות, למרות שאיברי חשופים לגמרי. כמה מרגיע לדעת שגם אני וגם הכוכבת שתשב לידי נהיה מוטרדות מזה שהציצי שלנו בחוץ, בתקווה שהמצלמות לא יתפסו אותנו מסדרות את העניינים כל שלוש שניות.

עוד ב-mako תרבות: