העולם הדיגיטלי - מאפליקציות היכרויות, דרך אתרי פורנו ועד תקשורת בלתי פוסקת בווטסאפ - כבר התערבב מזמן עם הצורה שבה אנחנו עושים סקס. סדרת רשת ישראלית חדשה מנסה לחקור את תחום הביניים הזה, עם ניחוח חו"לי, סוללת שחקנים מרשימה ווידויים אמיתיים מחדרי המיטות (ושיחות הטינדר) של תושבי תל אביב. 

הסדרה החדשה, "Confess TLV", תעלה במלואה לאתר ייעודי חדש ומיוחד ביום ב' (6.6) ותכלול 8 פרקים - כל אחד מהם מציג מפגש מיני מסוג אחר. מבנה האתר ושמות הפרקים (בין היתר "Hardcore", "Amateur" ו-"Force") מרמזים לאתרי פורנו. ובראש האתר מופיעה השאלה "מה אתה מחפש". בין השחקנים המשתתפים נמצאים פרצופים מוכרים כמו רומי אבולעפיה, מאור שוויצר, יוסי מרשק ועוד. 

"יש לך או פורנו שזה רדוד וחסר כל ערך או סרטים אמנותיים שמייצרים תחושה קשה עם סקס", מסביר יוצר הסדרה משה רוזנטל. "היה נראה לי מגניב להפיק משהו שיציג בכנות את הסיפורים המיניים שלי ושל האנשים סביבי. ברגע שהתחלתי לחפש ולתחקר קלטתי כמה אנשים רוצים לדבר על זה וכמה סיפורים יש. משם זה התגלגל להבנה שלי שיש לאנשים צורך אמיתי לראות תוכן שמתעסק בסקס בצורה בוגרת וכנה". 

עוד mako תרבות ללא הפסקה בפייסבוק

הסדרה, שהופקה במשך שנתיים וקיבלה מימון מחברת ההפקות Conch וממפעל הפיס, מכוונת כאמור גם לערים אחרות אחרי תל אביב, ואתר הסדרה כולל איזור בו גולשים מוזמנים להעלות וידויים מיניים אישיים בצורה אנונימית. "בחרנו בנושא פרובוקטיבי והמיתוג שלו היה חלק מהמחשבה על איך אנחנו מנגישים את זה לצופה ויוצרים חוויה שהיא לא רק צפיה. רצינו לעורר שיח, לגרום לצופה לשאול את עצמו למה הוא אוהב דברים מסוימים ומה זה אומר עליו ומה זה אומר עלינו באופן כללי מבחינת הקיטלוג המיני שלנו".

רומי אבולעפיה ב"confess tlv" (צילום:  יחסי ציבור )
רומי אבולעפיה בפרק בסדרה | צילום: יחסי ציבור

התכנים הבוטים לא הקשו על תהליך הליהוק? היו שחקנים שלא העזו להשתתף? 

"היו אנשים שלא הצלחתי לשכנע. אני חושב שזה נובע מזה שברגע שאתה אומר שבאופן רחב אתה מתעסק בסקס - ועוד זה יהיה ברשת - זה נורא מרתיע. אני מבין את זה, אין לי ביקורת על זה. היה לי מזל לעבוד עם שחקנים נהדרים. ברוב המקרים השחקנים גם יכלו לחלוק איתי חוויות שלהם ולשכתב איתי את התסריט. ברגע שרואים את הסדרה מבינים שיש פה דרמה לכל דבר. אם מזיזים את המילה הזו 'סקס' הצידה, נשארים שם אנשים שיש להם רצונות ואם אתה לא שופט אותם ואתה לא חוגג את הסקסיות של הדבר זה כלי מדהים לחקור את עצמנו".

לאחרונה אנחנו רואים ניצנים של פריחה בתחום סדרות הרשת הישראליות. איך ההרגשה ליצור בצורה הזו? 

"נכנסתי לזה בנאיביות לגבי המרחב הזה ואני חושב שניסיתי לשמור על עצמי לא לדעת יותר מדי כדי לא לחקות משהו אחר. זה באמת הרגיש שאנחנו ממציאים משהו וזה היה נורא כיף. זה מאפשר לך להיות יצירתי באיך שאתה כותב, איך שאתה מביים ואיך שאתה מגיש לצופה את התוכן. אנחנו מנסים ליצור חוויית צפיה חדשה, ברשת יש חוקים חדשים, זה לא בית קולנוע, אתה לא יכול להכריח את הצופה לשבת ולצפות, וזו גם חלק מהסיבה שבנינו את האתר בצורה של בחירה, ששואלת אותך 'מה אתה מחפש'".