פרשת סילבן שלום הולידה בשעות האחרונות תת-התכתשות פומבית בין העיתונאים הוותיקים אורלי וילנאי ורביב דרוקר. הוויכוח הוצת בעקבות במאמר שפירסם דרוקר שלשום (ש') במדור הדעות של "הארץ", לפני הודעת הפרישה של השר לשעבר, תחת הכותרת "סילבן, לך הביתה". במאמר, כפי שמשתמע מכותרתו, קרא דרוקר לשלום לפרוש מתפקידו הציבורי לאלתר בעקבות העדויות המאשימות אותו במספר מקרים של הטרדה מינית. באחת הפסקאות האשים דרוקר את וילנאי ואת בן זוגה גיא מרוז, המקורבים לדבריו לשלום, בכך שאיימו על המתלוננת הראשונה נגדו, מ'. "סימה קדמון מ'ידיעות', העיתונאית אורלי וילנאי והח"כית לשעבר, ענבל גבריאלי, תקפו את מ', המתלוננת הראשונה נגדך (שלום)", כתב דרוקר. "במקביל, אוהדיך זיהמו את דף הפייסבוק שלה. העיתונאי גיא מרוז שאל לפתע מתלוננת מרכזית נגדך שאלה תמימה על הקיר שלה בפייסבוק. אולי הוא לא ידע שאפשר לשאול בפייסבוק באופן פרטי? אולי. מהצד שלה, ביודעה את קשרי החברות בין הזוג וילנאי ומרוז לבינך, זה נראה כמסר מהכיוון שלך".

הלילה פרסמה וילנאי טור תגובה תחת הכותרת "העוף הדורס דרוקר", ובו כתבה: "לא תקפתי, ולא דיברתי, איני מכירה, גם לא את שמה". כנגד טענה זה פירסם דרוקר מאמר נוסף, הפעם בבלוג שלו, ובו תמלול עדותה של עורכת הדין של מ', רוני אלוני, כפי שזו נמסרה בחקירה משטרתית. בחקירה העידה אלוני כי ספגה מוילנאי "צרחות אימים" בשיחה טלפונית והעבירה לה מסרים מאיימים נוספים. לדבריה, וילנאי ציינה כי היא מכירה את סילבן שלום באופן אישי ושהוא "בחיים לא היה עושה דבר כזה".

"ניסו להציג את גולן כאדם נאלח". וילנאי (צילום: חדשות 2)
"יש מי שאינו יודעים להבדיל בין הודעה פרטית להודעה בקיר". וילנאי | צילום: חדשות 2

הפוסט שהעלה דרוקר הבוקר:

לא רציתי להיכנס לקטטה עם הזוג וילנאי ומרוז אבל אין ברירה

Posted by Raviv Drucker on Monday, December 21, 2015

טענה נוספת העלה דרוקר כנגד מרוז, שפירסם בעבר הודעה גלויה על קיר הפייסבוק של המתלוננת ובכך למעשה סיכן אותה בחשיפה. וילנאי טענה במאמרה כי "יש מי שאינם יודעים להבדיל בין הודעה פרטית להודעה בקיר ולא איך שולחים בכלל הודעה פרטית. הם יודעים לכתוב שירים ולהיות עיתונאים הגונים". כנגד תגובה זו תהה דרוקר: "גיא מרוז התעטף פעם בהילה של עיתונאי חוקר. הוא לא יודע להגיע לאדם בלי לכתוב לו על הקיר בפייסבוק? ולמה הוא בכלל חיפש את אותה מתלוננת באותו זמן? הרי הוא הכיר אותה מצוין וגם את מספר הטלפון שלה, מתברר".

וילנאי מסרה ל-mako תרבות: "דרוקר ממשיך לשקר. אנחנו נגיב בתכנית הבוקר שלנו ובבית המשפט".

עדכון (18:45): בשעות הערב פרסמו וילנאי ומרוז בעמוד הפייסבוק של תכניתם פוסט בנוגע לפרשה, ובו כתבו השניים כי "לפי בקשת מנכ"ל ערוץ 10 (...) לא נפרסם כרגע דבר ונחכה לשובו לארץ ואת הדברים נברר בבית המשפט". עוד הבהירו השניים כי "לא התקיימה שיחת איומים מול עורכת הדין" והציטוטים הם "שקר וכזב".

עוד דרוקר אחד ודי. חברים יקרים, אתם בטח עדים למסע ההכפשות שמנסה לנהל נגדנו רביב דרוקר בשעות האחרונות. לפי בקשת מנכ"ל ערו...

‎Posted by ‎אורלי וגיא‎ on‎ יום שני 21 דצמבר 2015

עוד ב-mako תרבות: