הפגרה בין העונות של "משחקי הכס" מרגישה כמו נצח. נכון, ההפקה מקפידה לספק ידיעות חדשותיות פה ושם, ליהוקים מסקרנים ותיאוריות קונספירציה, אבל ברור שזה לא מספיק. אנחנו מתגעגעים לסטארקים שלנו. כנראה שככה מרגישה גם מייסי "אריה סטארק" וויליאמס, שהחליטה למצוא דרך חדשה לשמור על קשר עם המעריצים  ברחבי העולם. 

YouTube.com/maisie_williams Enjoy x

A video posted by @maisie_williams on


וויליאמס - שכבר מנהלת חשבונות טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם פעילים מאוד - פתחה ערוץ יוטיוב חדש, כדי לחגוג את הגעתה למיליון עוקבים בטוויטר. בסרטון הראשון שהעלתה, שזכה לשם "ברוכים הבאים לערוץ שלי", היא מסבירה מה גרם לה לפתוח את הערוץ ("יש לי הרבה חברים ביוטיוב והחלטתי לתת לזה צ'אנס"), מספרת מה היא מתכוונת לפרסם ("דברים שגורמים לי לצחוק"), ומקיימת סשן של שאלות ותשובות עם הגולשים. 

בתשובותיה היא מספרת איזו סצנה גרמה לה לבכות (כשמישהו מת, אבל לאו דווקא המישהו שאתם חושבים), מודה שהיחסים החברתיים שלה השתנו מאז שהיא מפורסמת, ומספרת שיש לה בן זוג - עליו היא לא מספרת דבר. היא גם מגלה שהיא מעדיפה ריקוד על פני שירה, חובה על אמת ובייגל על מאפינס. וגם אחותה הטלוויזיונית, סנסה (חברתה הטובה סופי טרנר), מגיעה להופעת אורח קצרצרה אך משעשעת. 

אל תתלהבו יותר מדי מהערוץ החדש, כי וויליאמס אומרת שהיא לא תעלה סרטונים על בסיס קבוע, אלא רק ככלי תקופתי לשמירה על קשר עם המעריצים שלה. אנחנו מקווים שהיא תתמכר למדיום ותתחיל להעלות סרטונים באובססיביות, לפחות עד העונה החדשה של "משחקי הכס".