אחרי ההצלחה המסחרית והביקורות האוהדות, הגיע הזמן ש"לא כזאת", ספרה האוטוביוגרפי של לינה דנהאם יעמוד בפני השערורייה הראשונה שלו. דנהאם, שחשפה בספר שורה של סיפורים מתקופות שונות בחייה, תיארה באחד המקרים אירוע שהתרחש כשהייתה בת שבע. כילדה בעלת סקרנות מינית ניסתה יום אחד להשוות בין איבר מינה לבין זה של אחותה בשעה שהשתיים שיחקו מחוץ לבית. "נגעתי באיבר המין שלה בזהירות וכשראיתי מה היה בפנים, נבהלתי ורצתי להזעיק את אמא שלי", מתארת דנהאם בספר. אמה, שהגיעה ומצאה מספר אבני חצץ זעירות שהחליקו פנימה, טיפלה בכך בקור רוח.

אתר "Truth Revolt" המזוהה עם הצד השמרני של המפה הפוליטית, לא מצא את הסיפור הזה תמים כפי שהוא נראה לקורא הממוצע. בביקורת הספרות של ברדפורד תומאס באתר נכתב שהספר "מטריד" ו"מערער". הכתבה נפתחה בכותרת "לינה דנהאם הטרידה מינית את אחותה הקטנה". תומאס טען עוד שהתנהגותה של דנהאם מאפיינת עברייני מין.

אין תמונה
הפנים אומרות הכל - אישה מבוהלת רגע לפני שרומסים אותה. יום שישי השחור בוול מארט
יוצרת וכוכבת "בנות" לא נותרה חייבת והחליטה להגיב לביקורת בשורה של ציוצים בטוויטר. "גוף החדשות הימני שטוען שהטרדתי את אחותי הוא לא משהו שאפשר לצחוק עליו – זה מעצבן ומגעיל. בדרך כלל אני מתעלמת מדברים כאלה, אבל כאן משפילים נשים שסובלות באמת. אל תסלפו את המילים שלי. סיפרתי סיפור שקרה כשהייתי ילדה מוזרה בת 7. אני בטוח שגם לך (תומאס), איש זקן, יש סיפורים שלא הייתי רוצה לשמוע. לפעמים אני כל כך מתעצבנת שאני בוערת. בנוסף הייתי רוצה שאחותי תפסיק לצחוק מזה כל כך חזק".

הדברים הקשים של דנהאם לא הצליחו להזיז את עורכי האתר מעמדתם, ואלו סירבו להביע התנצלות או להסיר את הביקורת (שנמצאת גם ברגעים אלה באתר).