סרטון מגניב במיוחד של ועידת הבחירות המרכזית לכנסת עלה היום לאוויר, ומטרתו עידוד הצבעה בבחירות הקרובות.

קהל היעד הפעם: ההיפסטרים התל אביביים, או לפחות הסטריאוטיפ של יושבי בית הקפה הפלצנים וחובבי האספרסו וקרם האנגלז המייצג אותם.  בסרטון מככב יוסי מרשק, על תקן הפקח שרושם דו"חות לקוטרים.

המסר המרכזי בקמפיין: אם אתם רוצים לשנות, אל תקטרו, תצביעו. זה הדבר היחידי שיוביל לשינוי בתקצוב הוידאו ארט במדינה. המטרה היא לעורר את הציבור לעשייה דמוקרטית במקום  לאדישות האהובה עלינו כל כך. הקמפיין יעלה בעיקר באינטרנט, אבל גם בשידורים משלימים בטלוויזיה וברדיו.

שימו לב שפרסומות מגניבות של לשכת הפרסום הממשלתית כבר הפכו לדבר שבשגרה. זה התחיל עם הסרטון של רועי כפרי "לא מקיימים לא נדבקים", ועכשיו גם הסרטון המוצלח הזה. יפה להם.