חדשות לא ממש טובות לקמרון דיאז (41) – מסתבר שגם ההבטחה לעירום חלקי לא הצליחה לגרור את הצופים בארה"ב לצפות בסרטה החדש "סקס טייפ", שיצא בסוף השבוע האחרון לאקרנים.

הקומדיה הרומנטית, בכיכובם של דיאז וג'ייסון סיגל, הגיעה למקום הרביעי בלבד בטבלת שוברי הקופות. מדובר בכישלון מביש, שלושת הסרטים שעקפו את "סקס טייפ" בסיבוב הם המשכונים – ושאחד מהם יצא כבר בשבוע שעבר לאקרנים בארה"ב.

אין תמונה
אצלנו גם ככה כולם עירומים
"כוכב הקופים: השחר", סרט ההמשך ל"המרד" מ-2011, ממשיך לככב במקום הראשון בטבלה עם הכנסות של 36 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. במקום השני נמצא ההמשכון לסרט האימה "הטיהור 2: לשרוד את הלילה", שפתח השבוע עם 28 מיליון דולר בקופות. אחריהם ברשימה מתמקם סרט האנימציה "מטוסים 2: לוחמי האש", שנחת במקום השלישי עם 18 מיליון.

במקום הרביעי, כאמור, פתח "סקס טייפ" עם הכנסות של 15 מיליון דולר – לא בשורה משמחת עבור המפיקים של הסרט, שתקציבו מוערך בכ-40 מיליון דולר. תקוותם היחידה כרגע היא השוק הבינלאומי, שאולי יעזור להפוך את הסרט מכישלון קופתי להשקעה סבירה.

"אנשים אוהבים את הסרט מאוד, אבל אני חושב שהשם שלו קצת מבלבל את הקהל שלא מבין שלמעשה מדובר בקומדיה רומנטית, מצחיקה ומתוקה", אמר רורי ברואר, נשיא ההפצה הבינלאומית של "סוני".

נראה שהניסיון של מפיצי הסרט לרקוד על שתי החתונות ולפנות בו זמנית לחובבי הרומנטיקה ולחובבי העירום הותירה אותם קירחים מפה ומפה – אבל לנו יש תחושה שמי שתשלם את המחיר בעתיד היא קמרון דיאז.