ניקוי האורוות בהוליווד ממשיך במלוא הכוח, ובכל יום שעובר נחשפים סיפורים חדשים על תרבות ההטרדות המינית הנהוגה בעיר הכוכבים. גם אם אין מחסור במטרידנים עכשוויים שעדיין נמצאים בעמדות כוח, העלאת הזיכרונות הקשים של נשות הוליווד הצליחה לשלוף מתהום הנשייה כמה שמות שלא שמענו כבר שנים רבות. השחקנית והקומיקאית קתרין הייגל סיפרה בתכניתו של ג'ימי קימל על חוויה לא נעימה שעברה בסט צילומים כשהייתה בת 16, ומי שאחראי לזיכרון המצמרר הוא לא אחר מכוכב האקשן סטיבן סיגל.

הייגל סיפרה כי היא בדיוק חגגה את יום הולדתה ה-16 כשסיגל היה בן 43, ולקראת סוף הצילומים הוא פנה אליה ואמר: "את יודעת קייטי, יש לי חברות בגיל שלך". בתגובה לווידוי התמוה של סיגל, קתרין הצעירה, שכבר בנעוריה הייתה חריפה וחדה, שאלה אותו: "זה לא אסור על פי חוק?". סיגל לא התבלבל וענה לה: "לא נראה שאכפת להן מזה". הייגל אמנם התבדחה שהיא "הדחיקה את הזיכרונות הקשים", אבל התייחסה לסיפור כאנקדוטה מצחיקה בלבד, ואפילו אמרה שהיא אוהבת את השחקן. הראיון לווה גם בתמונות מאותה תקופה, בהן נראית הייגל הקטנה וסיגל לצידה. באחת התמונות נראה שסיגל מניח ידו על חזה של הייגל.

למרות שעברו הפלילי לכאורה של סיגל אינו עניין לבדיחות, הריאיון עם הייגל נערך לפני כחצי שנה, והסיפור המטריד שהיא משתפת מסופר בהומור ובקלילות מוזרה. ברוח התקופה, הראיון הקטן עלה שוב לכותרות, אבל הפעם לא כסיפור משעשע, אלא במלוא הרצינות אליה הוא ראוי. 

סטיבן סיגל וקתרין הייגל (צילום: צילום מסך, יוטיוב)
סטיבן סיגל וקתרין הייגל | צילום: צילום מסך, יוטיוב

זאת לא הפעם הראשונה שסיגל הואשם בתקיפה או בהטרדה מינית - מספר רב של שחקניות ועוזרות אישיות התלוננו נגדו והוא אף נתבע באשמת תקיפה מינית וסחר בנשים (תביעה שהוסרה במסגרת הסכם פשרה). לפני יומיים פרסם "הדיילי מייל" הקלטה ישנה שבה הוא מכנה כתבת שראיינה אותו "Dumb Cunt" (זונה מטומטמת), והשמועות סביב מעלליו המיניים ממשיכות להסתובב באתרי הרכילות שנים רבות לאחר שנעלם מזיכרונותינו.

כאמור, קימל והייגל מתלוצצים על כל הנושא (כשהמנחה אף מתבדח שסיגל הטביע את טביעת ידו על החזה שלה ולא רק בבטון בשדרת הכוכבים). אך למרות הטון הקליל של הריאיון, הסיפור הזה מצטרף לאינספור ההאשמות הקשות והרציניות נגד כוכב העבר. אם הניסיון מהשבועות האחרונים מלמד אותנו משהו, לא נופתע אם בקרוב יחלו לצוף סיפורים דומים נוספים.

mako תרבות בפייסבוק