קריסטן סטיוארט (צילום: Dimitrios Kambouris, GettyImages IL)
צילום: Dimitrios Kambouris, GettyImages IL
קולן של הנשים בהוליווד הולך ומתחזק בתקופה האחרונה. אתמול סיפרנו לכם על עמוד הטאמבלר "שיט שאנשים אומרים לבמאיות", שמציג לקט מהאמירות הסקסיסטיות שנשמעות במסדרונות התעשייה. מוקדם יותר השבוע ראינו את המערכון המעולה של איימי שומר בכיכובן של ג'וליה לואי דרייפוס, טינה פיי ופטרישיה ארקט, שמציג את היום האחרון שבו לואי דרייפוס נחשבת עדיין לשחקנית שמישהי ירצה לשכב איתה. בתחילת החודש סיפרה קרי מאליגן על עולם הסרטים "הסקסיסטי בממדים עצומים". וכעת זה תורה של קריסטן סטיוארט.

כוכבת "דמדומים" הצטלמה לכתבת השער של "הארפר'ס בזאר" ליוני, ובקטעים שפורסמו מתוך הראיון (שטרם פורסם במלואו) היא נכנסת חזיתית בתעשיית הסרטים האמריקאית. "נשים צריכות לעבוד קצת יותר קשה כדי שקולן יישמע. הוליווד סקסיסטית להחריד. זה מטורף. זה כל כך פוגעני".

סטיוארט סיפרה בעבר על הקושי בצילומי סצנות העירום בסרט "בדרכים". כעת היא סיפרה למגזין על תחושותיה כשהיא צופה בסצנות כאלו. "כששחקנית עם מעמד מסוים מופיעה סוף סוף בסצנה בסרט שבה היא צריכה לחשוף את הציצי שלה, והיא לא עשתה את זה עד לאותו רגע, זה מעורר בי תהיות", אמרה סטיוארט. "ואולי היא עשתה את זה בשביל היוקרה של התפקיד וזה בסדר, כי יש בזה קלאסה, ואני אומרת, 'אלוהים, תודה שחשפת בפני העולם את האוצר שלך'".

אבל סטיוארט, לדבריה, לא מתנגדת באופן מוחלט לסצנות עירום. "אני שונאת אותן רק כשהן מתוכננות", הסבירה. "אז זה לא נעים באופן גרוטסקי. ב'דמדומים' היינו צריכים לעשות את סצנת הסקס הכי אפית בכל הזמנים. זה היה צריך להיות טרנסצנדנטי, לא אנושי, מעולם אחר, סקס יותר טוב משדמיינת אי פעם. אמרנו, 'איך אנחנו עושים את זה?'. אלה היו ייסורים. וזה מבאס, כי רציתי שזה יהיה כל כך טוב".