בראד פיט אנג'לינה ג'ולי קאן 2011 (צילום: Andreas Rentz, GettyImages IL)
אבל מי יישאר עם הילדים? | צילום: Andreas Rentz, GettyImages IL
הפאוור קאפל של תעשיית הקולנוע העולמית עסוק בתקופה האחרונה בלא מעט פרויקטים מדוברים. אנג'לינה ג'ולי עומדת לככב בקרוב ב"מליפיסנט" של דיסני, כשלקראת סוף השנה ייצא גם הסרט השני בבימויה: הדרמה המלחמתית "Unbroken". בראד פיט יככב אף הוא בדרמה המלחמתית המדוברת, "Fury", אותה גם הפיק. שני הסרטים אפילו יכולים למצוא את עצמם מתחרים ראש בראש על פרס האוסקר.

אבל בתוך כל העשייה הזאת, דרכיהם של השניים כמעט ולא הצטלבו עד כה. זה עומד להשתנות בקרוב. הזוגיות בין פיט וג'ולי החלה, כזכור, על הסט של "מר וגברת סמית'" ב-2005, בו כיכבו יחד. על פי דיווח ב-Deadline נמצאים השניים בשלבים ראשונים על שיתוף פעולה מחודש. לא הרבה ידוע בשלב זה על פרטי הסרט, אך מקורות בתעשייה מעריכים כי מדובר בתסריט אותו כתבה ג'ולי לפני מספר שנים, ועוסק בסיפורו של זוג במשבר שמחליט לצאת לחופשה יחד במאמץ אחרון להציל את נישואיו.

אם השיחות בין נציגיהם של פיט ואנג'לינה והאולפנים אכן יבשילו, ג'ולי עשויה למצוא את עצמה שוב בכיסא הבמאי כשבעלה מפיק את הסרט. במידה וזה יקרה ישברו השניים הבטחה עליה הצהירו לא פעם, ולפיה לא יעבדו לעולם במקביל על סרט כדי שאחד מהם יוכל להישאר עם ששת הילדים. מצד שני, אולי במסגרת הזו, יהיה הרבה יותר נוח להביא אותם לעבודה.