זה לקח 20 שנה, אבל לפחות זה השתלם. סרט ההמשך ל"טיפשים בלי הפסקה" כבש את מצעד שוברי הקופות בארצות הברית בשבוע הראשון ליציאתו. הסרט, בכיכובם של ג'ים קארי וג'ף דניאלס, הכניס 38.1 מיליון דולרים כשהוא משאיר מאחור את "שישה גיבורים" ו"בין כוכבים" שאיישו את המקום הראשון והשני בהתאמה, בשבוע שעבר.

למרות שהפקתו עלתה 165 מיליון דולרים והכנסותיו בארצות הברית בסוף השבוע האחרון בקושי חצו את 29.2, "בין כוכבים" רחוק מלהיות כישלון קופתי. סרטו האחרון של כריסטופר נולאן ("האביר האפל", "התחלה") הוא המכניס ביותר בעולם בטווח שבין יום שישי לראשון, עם מכירות כרטיסים ששוויון מעל ל-100 מיליון דולרים.

בין כוכבים (צילום: צילום מסך מתוך youtube)
אין מה לרחם עליהם יותר מדי | צילום: צילום מסך מתוך youtube

הצלחתו של "טיפשים בלי הפסקה 2", מיוחסת לחיבה של הוליווד לסרטי המשך, אבל עם פער של 20 שנה בין הסרטים והעובדה שסרט המשך כבר צולם ב-2003 עם שחקנים אחרים, עדיין נשמעים לא מעט קולות מופתעים. "זה תמיד מסוכן לחכות כל כך הרבה זמן, אבל החזרה לקאסט המקורי עם ג'ים קארי וג'ף דניאלס הפכה את הסרט למשהו שונה", מספר פול דרגאראבדיאן, אנליסט בכיר בחברת Rentrak שבודקת התנהגויות במדיות השונות.

"טיפשים בלי הפסקה 2" עשה צעד נועז כשהחליט לא להוסיף אף דמות ראשית חדשה כדי לרענן את הקאסט. גם העבודה על הפרויקט לא הייתה קלה והתמהמהה במשך מספר שנים. "היה קרב של 'זה היה אז, עכשיו זה עכשיו' ו'זה לא הולך לעבוד", סיפר דניאלס בראיון בעבר. "אבל המשכנו בכל זאת. שאלנו את עצמנו 'איך אפשר לפספס כזה דבר?'. ג'ים ואני לא הסתכלנו אחד על השני וידענו שזה לא הולך להיות קל".

מלבד "שישה גיבורים" במקום השני ו"בין כוכבים" בשלישי, נמצאת הקומדיה הרומנטית "Beyond the Lights" במקום הרביעי. גם "נעלמת" של דיוויד פינצ'ר עדיין שומר על מקומו בחמישייה המובילה.