את הסרט הראשון המלא שלה צילמה השחקנית אנג'לינה ג'ולי באמצע שנות ה-90. היום, כמעט 20 שנה אחרי, מביעה ג'ולי את רצונה לפרוש מהתחום. במסיבת עיתונאים שהתקיימה לרגל סרטה החדש, "Maleficent", סיפרה ג'ולי שהיא מעוניינת להשקיע יותר בגידול ששת ילדיה. "אני בטוח אעשה עוד כמה סרטים, אבל אני מרשה לעצמי להיות בררנית".

כבר בשנת 2011 התראיינה ג'ולי על תחושת המיצוי מהקריירה: "אם אפרוש מחר אהיה מאושרת להשאר בבית עם הילדים שלי. אני חושבת שאוותר על משחק לטובת הילדים ברגע שהם יגיעו לגיל ההתבגרות שלהם, יש יותר מדי מה לעשות בבית", אמרה השחקנית לערוץ 4 הבריטי. למדוקס, בנה הבכור של ג'ולי, מלאו השנה 12 שנים, כך שאם ג'ולי מתכוונת לעמוד בהבטחה שלה, לא נשארו לה עוד הרבה שנים על המסך.

למרות זאת, ג'ולי כבר התחייבה לסרט המשך למותן הריגול בכיכובה, "סולט". צילומי הסרט עוד לא החלו, והוא מתוכנן לצאת שנה הבאה. בנוסף, ג'ולי ביימה השנה סרט בשם "Unbroken" שמתוכנן לצאת בסוף השנה. הסרט מספר את סיפורו של לואי זמפריני, אצן אולימפי שמגויס לצבא האמריקאי בזמן מלחמת העולם השנייה. מטוסו של זמפריני מתרסק במהלך המלחמה והוא נלקח בשבי על ידי כוחות הצבא היפני.

תקלת האיפור של אנג'לינה ג'ולי (צילום: Ben Gabbe, GettyImages IL)
כבר הולכים? | צילום: Ben Gabbe, GettyImages IL
לפני שמתחילים להיפרד מג'ולי יש לזכור שבן זוגה של השחקנית, בראד פיט, הביע רצון לפני שנתיים לפרוש מהמשחק כשיגיע לגיל 50, גיל אליו הגיע בדצמבר האחרון. למרות זאת, שמו של פיט מקושר ללא מעט פרויקטים, הבולט מבינהם הוא "Fury", דרמה שמתרחשת באירופה במהלך החודשים האחרונים מלחמת העולם השנייה וצפויה לצאת לאקרנים במהלך השנה. עכשיו רק נשאר לחכות ולראות אם ההבטחות של ג'ולי שוות קצת יותר מאלו של פיט.