עם יותר ממיליארד וחצי דולר הכנסות ועם תואר הסרט השלישי הרווחי ביותר בתולדות הקולנוע, לא פלא שבאולפני מארוול לא הסתפקו בסרט אחד מסדרת "הנוקמים". כבר ב-29 באפריל עתיד לצאת סרט ההמשך בסדרת גיבורי העל - "הנוקמים: עידן אולטרון".

הסיקוול נפתח כשטוני סטארק/איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור) מנסה להתניע תכנית רדומה לשמירת השלום בעולם, אך העניינים משתבשים, כמובן, וגיבורי העל הגדולים ביותר בכדור הארץ - כולל קפטן אמריקה (כריס אוונס), ת'ור (כריס המסוורת'), הענק הירוק (מארק רופאלו), האלמנה השחורה (סקרלט ג'הנסון) והוקאיי (ג'רמי רנר) - עומדים למבחן האולטימטיבי, כשגורלו של כדור הארץ עומד על כף המאזניים.

הנוקמים: עידן אולטרון (צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images)
הנוקמים: עידן אולטרון | צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images

סרטון מיוחד שהתפרסם הלילה מספק הצצה לחיי הגיבורים מאחורי הקלעים, שנראים בעיקר מבלים בזמן הצילומים. "זה כמו מחנה קיץ", מסביר אוונס, "זה בכלל לא מרגיש כמו עבודה". "אנחנו הרבה ביחד בסרט", אומר רנר, "וזה נהדר בשבילנו, אבל נורא בשביל ג'וס". "זה תענוג", מספר הבמאי ג'וס ווידון, "אבל לפעמים זה תענוג מייגע".

באוקטובר האחרון הכריזו במארוול על צילומי הסרט השלישי בסדרה, שייקרא "הנוקמים: מלחמת האינסוף". הסרט יחולק לשני חלקים, ויעלה במהלך 2018 ו-2019. האם "הנוקמים" בדרך לגנוב מ"הארי פוטר" את תואר הפרנצ'ייז הרווחי בכל הזמנים? מוקדם לקבוע, אבל אין ספק שהמשימה מוטלת על הכתפיים הכי רחבות בביזנס.