רק לפני  שנה נראה היה שדרכה של "מהיר ועצבני" עמוסת הטסטוסטרון ומכוניות המרוץ הגיעה לקו הסיום. מותו הטרגי של פול ווקר העלה שאלות באשר ליציאתו של הסרט השביעי, שבסופו של דבר הפך לפרויקט שהוקדש לזכרו. אלא שלמרות הטרגדיות והעובדה שבשנה הבאה תסגור סדרת הסרטים לא פחות מ-14 שנים על המסכים, נראה שבאולפני יוניברסל לא סיימו עדיין לחלוב את המותג.

דונה לנגלי, נשיאת יוניברסל, התארחה השבוע בשולחן העגול המסורתי של ה"הוליווד ריפורטר" לקראת עונת הפרסים, וסימנה את קווי הגזרה של וין דיזל והחברים. "אנחנו חושבים שיהיו לפחות עוד שלושה סרטים", אמרה לנגלי והסבירה שקו המחשבה הזה נובע מהעובדה שהסדרה ממשיכה עדיין לצמוח בקרב קהלי יעד חדשים, בעיקר מחוץ לארה"ב.

נכון להיום, קצת יותר מחצי שנה לפני יציאתו של הסרט השביעי, עומדים הרווחים של סרטי "מהיר ועצבני" על יותר מ-937 מיליון דולר בצפון אמריקה בלבד. כשמצרפים לסכום הזה את ההכנסות בעולם מגיעים לשורה תחתונה של 2.3 מיליארד דולר. הוסיפו לכל אלה את העובדה ששני הסרטים האחרונים הכפילו את ההכנסות לעומת הארבעה שהגיעו לפניהם, ותקבלו את כל הסיבות שבעולם להמשיך וללחוץ על הגז.

ג'סטין לין, הבמאי שעמד מאחורי הסרט השישי המצליח וביים גם את הסרט השביעי, מסתמן כרגע כמועמד המוביל להמשיך ולהחזיק בתפקיד גם בסרט הבא. בשלב זה לא ברור עדיין באיזו שנה מיועד הסרט הבא לצאת, אבל העובדה שלין כבר התחייב לשני סרטים גדולים ב-2016 אולי מרמזת על כך ש-2017 עשויה להיות השנה שבה הסדרה תחזור לקולנוע.