ליאם ניסן לא ישוטט עוד ברחבי אירופה בחיפוש אחר בתו החטופה, ויפסיק לרדוף אחר להקות זאבים - השחקן הוותיק הודיע כי לא ישחק יותר בסרטי אקשן מטופשים, בעיקר כי הוא פשוט זקן מדי בשביל השטויות האלה. האתר "סקיי ניוז" דיווח כי במהלך פסטיבל טורונטו, ניסן הכריז כי סיים לגלם את דמות הגבר המבוגר שמשתמש ב"סט הכישורים המיוחד" שלו ויוצא למסע נקמה או הישרדות עקוב מדם.

מאז הופעתו הזכורה בסרט "חטופה", ניסן שיחק במספר רב של סרטי אקשן מצליחים, בהם "חטופה 2" בו הוא חוזר להציל שוב את בתו, "שטח פראי" בו הוא נאבק בלהקת זאבים רצחנית ו"נון סטופ", בו גילם שוטר סמוי שניסה להציל טיסה שלמה מטרוריסט שמאיים בסמסים. ניסן אמר כי ההפיכה המאוחרת לכוכב סרטי אקשן הייתה מקרית לחלוטין, והביע את העייפות שלו משלל סרטי האקשן הממוחזרים המוצעים לו.

בתור מי שנשא על גבו כמה סרטים דלי תקציב שגרפו רווחים נאים, הוא מספר כי האולפנים ממשיכים לזרוק עליו כסף רציני כדי לשחק במותחנים דלי תקציב נוספים. לדבריו, לכולם הוא ענה: "חבר'ה, אני בן שישים ופאקינג חמש, באיזשהו שלב הצופים יגידו 'נו באמת'". במקום זאת, ניסן הביע את רצונו לחזור לשחק בסרטים רציניים יותר, כמו אלה בהם ישתתף בקרוב - הסרט החדש על פרשת ווטרגייט וסרטו הבא של סטיב מקווין, במאי "12 שנים של עבדות". 

מי שכבר מתגעגע לניסן הקשוח יוכל למצוא נחמה בעובדה ששני זבלוני אקשן בכיכובו עומדים לצאת בשנה הקרובה: סרט בשם "The Commuter" על סוכן מכירות שנקלע לעלילה מסתורית ומטופשת בדרכו הקבועה לעבודה, וסרט בשם "Hard Powder" בו הוא משחק נהג רכב לפינוי שלג שנקלע לסכסוך עם כנופיית סוחרי סמים. אם לשפוט על פי תיאורי העלילה של שני הסרטים - שנשמעים כאילו יוצרו על ידי תוכנה רנדומלית שמשלבת איש ממקצוע לא קשור עם אויבים מקלישאות סרטי אקשן - אפשר להבין למה ניסן בחר לקחת את הקריירה שלו לכיוונים אחרים.

פייר? עם כל אהבתנו אליו ולתפקידים שלו, אנחנו קצת שמחים שמישהו סוף סוף אמר את זה בקול, ומקווים שטום קרוז יבין כבר את הרמז בעצמו (נכון שיש לו עשור שלם עד גיל 65, אבל תנו לנו לפנטז).

mako תרבות בפייסבוק