בדיוק כשחשבנו שהפקת "50 גוונים של אפור" נכנסה סוף סוף למסלול חיובי של הצלפות ואזיקים, נראה שבעיות העבר חוזרות לרדוף אותה. דיווח ב"דיילי מייל" בסופ"ש האחרון המתבסס, לכאורה, על מקורות מתוך ההפקה, חושף כי חלק מהסצנות בסרט יצולמו מחדש וזאת בשל "היעדר כימיה" בין שני הכוכבים הגדולים שלו.

על פי הדיווח מפיקי הסרט אינם שבעי רצון מהחיבור בין דקוטה ג'ונסון וג'יימי דורנן על המסך. "הסרט לא מרגיש חושני מספיק ודקוטה לא מוצגת בו כסקסית מספיק", טוען מקור בהפקה, "אנה (הדמות אותה מגלמת ג'ונסון) צריכה להיות נאיבית, אבל לא לצאת סמרטוט". לפני מספר חודשים הכל נראה ורוד כשגורמים רשמיים דווקא היללו את הכימיה בין ג'ונסון ודורנן. הפעם ההכחשה מגיעה מגורמים עלומי שם באולפני יוניברסל: "אף אחד לא צריך לפקפק בתשוקה של הכוכבים שלנו. הם רוצים לעשות סרטי המשך, אז הם יודעים שהסרט חייב לעבוד".

הפקת העיבוד הקולנועי לטרילוגיה הארוטית המצליחה של אריקה לאונרד ג'יימס, לא הייתה הפלגה שקטה כבר מלכתחילה. במשך זמן רב חיפשו האולפנים אחר כוכב ראשי, רק כדי שצ'רלי הנאם, הבחירה הראשונה לגלם את כריסטיאן גריי, ינטוש כעבור חודש בלבד. גם החיפושים אחרי במאי וכוכבת ארכו זמן רב ועיכבו את תחילת הצילומים. דחייה של מועד היציאה לקולנוע עשויה לשים חותמת של כישלון על הסרט עוד לפני שראינו פריים אחד ממנו.

נכון לעכשיו "50 גוונים של אפור" עדיין אמור להגיע לבתי הקולנוע ב-13 בפברואר.