סיפורו של יונתן אגסי, צעיר ישראלי בעל חיוך מתוק ודיבור עדין, ואחד מכוכבי הפורנו הגאה הגדולים בעולם, הוא מסע מאתגר ונועז לאחד העולמות המורכבים והמסקרנים ביותר. סרטו החדש של הבמאי המוערך תומר היימן, "יונתן אגסי הציל את חיי", עולה לאקרנים בסוף השבוע הבא (30.8 ברשת בתי קולנוע לב), והטריילר לסרט מבטיח חוויה קיצונית ובלתי נשכחת.

הסרט, זוכה פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר ופרס העריכה הטובה ביותר בפסטיבל הקולנוע בירושלים, לא מתמקד רק בעולם הפורנו הגאה, מועדוני הסקס ועסקי הלווי, אלא חושף מערכת יחסים נוגעת ללב בין אם ובנה שבאומץ וברגישות מעזים לבחון מחדש את גבולות התא המשפחתי. אגסי חי בין ברלין לתל אביב, ומנהל קשר הדוק עם אמו האוהבת, כשהוא מנסה גם ליצור קשר מחודש עם אביו שנטש אותו בילדותו.

_OBJ

סגנון התיעוד האינטימי והצפוף, שהפך כבר לסימן ההיכר של היימן, לוקח את הסרט ממחוזות הסנסציה, ומצליח לעורר רגש אמיתי וחזק בין צילומי הסקס והסמים הרבים המוצגים ביצירה. זה סרט קשה לצפייה, שמציג את המציאות בצורה בוטה ולא מתפשרת, אבל למי שמוכן לעבור את החוויה המאתגרת, מצפה חוויה רגשית שלא תישכח במהרה. למי שלא יספיק לתפוס אותו בקולנוע, "יונתן אגסי הציל את חיי" ישודר גם בדצמבר 2018 בערוץ HOT 8.