ליהוק חדש ומסקרן למדי מגיע ליקום הקולנועי העצום של מארוול. כריסטיאן בייל, המוכר בעיקר בתחום גיבורי העל בזכות תפקידו כבאטמן בטרילוגיית סרטי "האביר האפל" של הבמאי כריסטופר נולאן, עומד לפי הדיווחים לחצות את הקווים מסרטי די. סי. קומיקס (באטמן, סופרמן, וונדר וומן) אל עבר המתחרה הראשית שלה.

על פי הדיווח של האתר Collider, בייל צפוי לשחק בסרט הרביעי של המותג "ת'ור". הליהוק אמנם עוד לא אושר רשמית, אבל על פי ההערכות בהוליווד לא צפויים להיות שינויים. הסרט, שייקרא "ת'ור: אהבה ורעם", צפוי לצאת בחודש נובמבר 2021 בבימויו של טאיקה וואטיטי (שנמצא כעת בכותרות בזכות הסרט "ג'וג'ו ראביט" בבימויו), שביים גם את הסרט האחרון בסדרה.

את התפקיד הראשי של ת'ור ימשיך לגלם כריס המסוורת', שחוזר לסרט יחד עם טסה תומפסון ונטלי פורטמן, שלא השתתפה בסרטים האחרונים בסדרה בגלל סכסוך עם חברת מארוול ודמותה צפויה לקבל כוחות על משלה בסרט החדש. גם הבמאי עצמו של הסרט, וואטיטי, ישוב לשחק בסרט החדש, בתור החייזר טוב המזג קורג. התפקיד שישחק בייל בסרט עדיין לא ידוע.

בהנחה שהליהוק של בייל (שמשחק בימים אלה בסרט "פורד נגד פרארי") אכן ייצא לפועל, מדובר בהצלחה לאולפנים, לאחר שלפי הדיווחים הם ניסו ללהק למותג שחקן מוצלח אחר - ריאן גוסלינג, שחוּזר במרץ על ידי מארוול בקיץ האחרון, אולם דחה אותם. על כל צרה שלא תבוא, כדאי שבייל, הידוע בשינויים הפיזיים הקיצוניים שהוא עובר עבור תפקידים בקולנוע, יתחיל לעבוד על סדרת אימונים חדשה. בכל זאת, קומייל ננג'יאני הציב סטנדרטים מרשימים במיוחד בכל הנוגע למהפכים גופניים לקראת תפקיד במארוול.