נורת' ווסט ינואר 2014 (צילום: ellen, instagram)
כוכבת עוד באולטסאונד | צילום: ellen, instagram
נורת' ווסט – שמונה חודשים

נורת', או בכינוי החיבה הזקן שלה, נורי, הייתה כוכבת כבר באולטרסאונד הראשון שלה והגיחה לעולם שכולו עסקאות ספונסרשיפ וסטטוסים ריקים ברשתות חברתיות. לפני שהספיקה לומר את המילה הראשונה שלה, הרשת כבר התפלמסה אודות הגבות שלה (עשויות או לא עשויות?!) ובחג המולד האחרון העולם זכה לדעת שנורת' הקטנה קיבלה מיני-למבורגיני, שתואמת את זו שאבא שלה נוהג בה. אין מספיק גרסאות של "נערה חומרנית" בעולם.

ביונסה ובלו אייבי
לא ברור מי יותר הורסת
בלו אייבי – שנתיים

הסיבה היחידה שבלו מגיעה אחרי נורת' היא גילה המופלג. קים וקנייה הם הרי גרסת הצ'כונה לזוג המלכותי האמיתי בארה"ב, ביונסה וג'יי זי. נראה שהשניים האלה לא יכולים לעשות שום דבר לא נכון, וזה למרות שהם קראו לבת שלהם בשם של צמח בשילוב שם של צבע. הצמא לתמונות של בלו במהלך השנה הראשונה לחייה חירפן את המגזינים האמריקאיים, עד שג'יי ובי הסכימו לשחרר כמה משלהם בתנאים מגבילים. דברים שקרו לרגל יום ההולדת השני של בלו ולא יקרו עבורכם גם אם תחגגו 150: סגרו עבורה את וויטפילד פארק הענק על גן החיות שבתוכו. אנחנו בטוחים שהיא והג'ירפות העריכו את הפרטיות.

בראנג'לינה והילדים (צילום: Splash News, Splash news)
עוד ישלטו על העולם | צילום: Splash News, Splash news
ילדי פיט-ג'ולי – 2-14

רצינו לבחור ילד אחד בלבד ממשפחת האדם המפוארת ששני הכוכבים ההוליוודיים מתחזקים, אבל כל בחירה הייתה מוציאה אותנו גזעניים, אז החלטנו לעשות כמו אמא ואבא פיט ופשוט להעמיס. החל ממדוקס הקמבודי שג'ולי אימצה כשהיה תינוק ועכשיו הוא מתבגר פאשניסט ומפונק ועד לתאומים הקטנים בני החמש, שאחת מהם כבר כיכבה כנסיכה בסרט שיעלה במאי השנה, במשפחת פיט-ג'ולי יודעים שתכל'ס, זו הכמות. אם בחמש השנים הקרובות המשפחה לא עולה על אוטובוס מוזיקלי, אפשר לסמוך עליהם שבעוד 20 שנה הם יקימו מגה-אולפן, יריצו את זהרה לנשיאות וישלטו בהוליווד ובוושינגטון בו זמנית.

סורי קרוז משחקת בשלג (צילום: Splash News, Splash news)
מרי קייט | צילום: Splash News, Splash news
סורי קרוז והאני בו-בו – 7-8

מה? מה עושה אצולה הוליוודית עם ילדת תחרויות יופי ממעבי החברה הרדנקית?! ובכן, פוזות כמובן. סורי והאני בו-בו אולי לא עוד לא נפגשו, אבל מדובר בשתי הילדות עם האטיטיוד הכי מטורף ביבשת, שחובבות איפור ולבוש בלתי הולם (ועל גבול הבלתי חוקי) לגילן. השתיים יכולות להיות המרי-קייט ואשלי של תקופתנו המעוותת ולהקים אימפריה כלכלית של הנעלה והלבשה תחתונה לגילאים 5-9. קייטי הולמס וג'ון תומפסון אולי לא נראות כמו החברות הכי סבירות במבט ראשון, אבל שתיהן מנהלות את הבנות שלהן ביד רמה, וחוץ מזה כל מי שמצליחה לברוח מהכת של טום קרוז יכולה בוודאי לסבול קצת בוץ ונחירות חזירים. 

קיילי ג'נר וג'יידן סמית (צילום: Gotcha Images / Splash News, Splash news)
קריירה ביד אחת וקרדשיאנית ביד השנייה | צילום: Gotcha Images / Splash News, Splash news
ג'יידן סמית' – 15

סמית' הצעיר רק בן חמש-עשרה אבל יש לו אגו שאפשר להשיט עליו מים לכל אפריקה ועוד יישאר עודף לכינרת. ההורים וויל וג'יידה לא רק קראו לילדים על שמם (ווילו לבת וג'יידן לבן. מהממים אתם) אלא גם החדירו בילדים את האמונה שהם נולדו עם קריירה מוכנה ביד. ומה אתם יודעים, הנבואה הגשימה את עצמה. ג'יידן התחיל לשחק כבר בגיל חמש והוא ללא ספק מהמתבגרים בעלי בכוח בתעשייה. השאלה היא רק מה יקרה כשההורים יפסיקו לכוון את צעדיו. אנחנו רואים בעתידו ריאליטי גמילה עתיר רייטינג.

ג'סטין ביבר (צילום: Scott Mc Kiernan, GettyImages IL)
הפמליה הכי נאמנה בהוליווד | צילום: Scott Mc Kiernan, GettyImages IL
ג'סטין ביבר – 19

אם לפני גיל 20 הצלחת להגיע למצב בו כמה מאות אלפי אמריקאיים חותמים על עצומה לסילוקך לאלתר, מקומך בהיסטוריה מובטח. ביבר הוא לא רק אחד מהזמרים החזקים ביותר מבחינה כלכלית, הוא גם מפגין בגאון את הערעור הנפשי המחייב כל ילד שגדל באור הזרקורים אנד דאן סאם. עדת המעריצות שלו הייתה מוכנה לסיים את הקרבות בסוריה בהינתן מילה אחת מפיו, ויש לו מספיק חברי-פמליה שיודו באשמה כדי שלעולם לא יעצרו אותו על אחזקת סמים. עכשיו לזה אנחנו קוראים עוצמה.

הפרומו של מיילי סיירוס
הלשון שלא נמאסת
מיילי סיירוס – 21

אוקיי, האם הרשימה הזו מוכרחה להכיל רק שברי כלים דיספונקציונליים ואין אדם צעיר אחד שאיננו נתון בספירלת הידרדרות? ומה זה אומר על התעשייה שכולנו נושאים עיניינו כלפיה?! היי, תראו, מיילי סיירוס שוב מראה את השקדים שלה ועושה תנועה מגונה! מהר, לקרוא לפני שכולם ידברו על זה!

ג'ניפר לורנס בהשקה של משחקי הרעב (צילום: Sun Sentinel, GettyImages IL)
אודרי הפבורן המודרנית | צילום: Sun Sentinel, GettyImages IL
ג'ניפר לורנס – 23

הו, הנה בחורה שלא תנפץ לכם בקבוק בירה על הראש. לפחות בוודאות פחותה מהשניים הקודמים. לורנס נחשבת לשם החם ביותר בהוליווד ולמחליפתן של נשים כמו אודרי הפבורן האגדית, רק עם BMI קצת יותר הגיוני. מנעד הפרויקטים הרחב שלקחה על עצמה עד כה מיתג אותה כאחת השחקניות החרוצות והאיכותיות, ואם היא תיקח אוסקר השנה, לא תשמעו אותנו מתלוננים על זה. הצעד הבא – פתיחת מועדון קריאת מחזות עם הלן מירן ומריל סטריפ. תעבירו את התה ותהיו בשקט.

סקרלט ג'והנסון בג'קט לבן (צילום: Carlos Alvarez, GettyImages IL)
מאזנת בין סרטי אינדי להפקות מסחריות | צילום: Carlos Alvarez, GettyImages IL
סקרלט ג'והנסון – 29

אם אהבנו את סקר-ג'ו בגלל איך שהיא נראית, היום אנחנו אוהבים אותה בגלל אג'נדת הסודה הציונית שלה. ג'והנסון עשתה את הבלתי אפשרי (או לפחות הקשה לביצוע) והפיחה חיים שאין כדוגמתם בדמות שהיא מערכת הפעלה ממוחשבת, כלומר מורכבת מקול בלבד, בסרט המעולה "היא". ג'והנסון יודעת לאזן בין הפקות עתירות תקציב לכאלו עצמאיות אך איכותיות יותר, ועד כה הצליחה ללכת על הקו הדק שבין אינדי למסחרי. יו גו גירל.

צ'יווטל אג'יופור (צילום: Anthony Harvey, GettyImages IL)
שווה לשנן את השם | צילום: Anthony Harvey, GettyImages IL
צ'יווטל אג'יופור – 36

צ'יווטל! אג'יופור! עם שם כזה אפשר וצריך להוסיף סימן קריאה אחרי כל חלק. אג'יופור ידוע זמן מה כשחקן טואטלי ואיכותי, אבל 2014 היא לחלוטין השנה שלו, עם המועמדות לאוסקר על הסרט המדובר "12 שנים של עבדות". אחרי שהפנה את תשומת ליבה של הוליווד לכישורי המשחק החד-פעמיים שלו, השמועה החדשה שחורכת את הרשת היא השתתפותו בסרט פשע חדש ויקר בשם "טריפל ניין", לצד עוד שניים שהוליווד גילתה/גילתה מחדש בשנים האחרונות: קייט בלנשט וכריסטופר וולץ.

איימי פוהלר וטינה פיי בגלובוס הזהב 2014 (צילום: Handout, GettyImages IL)
החברות שהיינו רוצות לעצמנו | צילום: Handout, GettyImages IL
איימי פוהלר וטינה פיי – 42-43

לא קל להיות קומיקאית, קל וחומר קומיקאית מצליחה, שלא לדבר על לעבוד כתף אל כתף עם החברה הכי טובה של מימי האימפרוב העליזים. פוהלר ופיי הן שתי מפיקות, כותבות, יזמיות ובעיקר בחורות מאוד מאוד מצחיקות שהצליחו לנעוץ את הקרונאט שלהן בפסגה ולא מוכנות להתפנות ממנה. פוהלר אפילו קיבלה פרס בגלובוס האחרון שהנחתה! אם זו לא השתלטות, אנחנו לא יודעים מה כן. 

בריאן קרנסון מתוך הסדרה (צילום: Ben Leuner)
ככל הנראה מופק מאדי מתלאמין | צילום: Ben Leuner
בראיין קרנסטון – 57

אלו מאיתנו שראו את קרנסטון בגודל אמיתי יעידו תחת שבועה: הבנאדם מצא את מעיין הנעורים, והוא ככל הנראה מופק מאדי מתלאמין. אחרי שהיה ידוע שנים בתור "האבא ממלקולם באמצע", קרנסטון התפוצץ בתודעת העולם בסדרה "שובר שורות" והוכתר חמש-מאות פעם כשחקן הכי טוב על המסך הקטן (טוב, גנדולפיני בכל זאת נפטר). כדי לחגוג את מקומו החדש בהוליווד, הוא צפוי להופיע בריבוט של הקלאסיקה "גודזילה". לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו מחכים לזה עם רעד קל בלב.

סר פטריק סטיוארט (צילום: Ilya S. Savenok, GettyImages IL)
גילה לא מזמן שהוא בכלל בארון | צילום: Ilya S. Savenok, GettyImages IL
פטריק סטיוארט – 73

גם סטיוארט הוא אחד שלא ממש נראה בן גילו, ואולי זו הסיבה שהגרדיאן לא חשב פעמיים ו-אופס- הוציא אותו מהארון בשבוע שעבר. לא ברור מה ההתרעמות, כי גם אם הוא לא גיי (ובאמת, לא בדקנו) בשלב זה סטיוארט יכול היה לצאת מהארון מבלי שזה ישפיע כהוא זה על תדמיתו הציבורית. כלומר, אלא אם הומוסקסואל מוצהר מתנגש לכם עם תיאטרון איכותי ותרבות בריטית אליטיסטית. ומה ליו ג'קמן יש לומר על זה?

ג'ודי דנץ' (צילום: Anthony Harvey, GettyImages IL)
לא הולכת לעצור בקרוב | צילום: Anthony Harvey, GettyImages IL
ג'ודי דנץ' – 79

אין הרבה שחקניות חינניות כמו דנץ', שמצליחה לנהל קריירה ביד רמה גם ארבעים שנה אחרי מה שהוליווד מרשה בדרך כלל. סרטה "פילומינה" שיוצא כעת ברחבי העולם הוגדר כשובר הלבבות של חורף 2013 ומשחקה בו זיכה אותה במועמדות לגלובוס הזהב. דנץ' הייתה מועמדת לאוסקר חמש פעמים, ונראה שהתכנית שלה היא לא לעצור עד שלא תקבל אחד, ייקח כמה שייקח.

סינדי פואטייה (צילום: Rodrigo Vaz, GettyImages IL)
השחקן השחור הראשון שזכה באוסקר וסופר | צילום: Rodrigo Vaz, GettyImages IL
סינדי פואטייה – 86

השחקן השחור הראשון שזכה בפרס אוסקר עדיין מתהלך בינינו – וזה משהו שבכל זאת כדאי לציין. לא שזה מספיק עבור פואטייה, שגם היה האפרו-אמריקני הראשון שנישק אישה לבנה על מסך הכסף. הוא אולי הרגיע עם קריירת המשחק שלו, אבל מוציא ספרים במרץ ורק בשנה שעברה פרסם רומן חדש עם נגיעות של מדע בדיוני. לא רע עבור בנאדם שהצהיר שלא קרא כמו שצריך עד לאמצע שנות העשרה שלו.

בטי וויט מקור (צילום: Jason Kempin, GettyImages IL)
צריכה להיות הבי אף אף של שמעון | צילום: Jason Kempin, GettyImages IL
בטי ווייט – 92

מישהו צריך להכיר בין בטי וייט לשמעון פרס, והם יכולים לעבוד ביחד בגזירות והדבקות של תיקי חבצלת עבור קולגות קשישים בני שבעים פלוס. ווייט זכתה לעדנה קרייריסטית בחמש השנים האחרונות, והיא ממשיכה עם הגל ומככבת בסדרה חדשה בשם "לוהט בקליבלנד". לא פלא שגינס הכתירו אותה כשיאנית עולם: השחקנית בעלית הקריירה הטלוויזיונית הארוכה ביותר בהיסטוריה, 74 שנים מאחוריה ועוד היד נטויה. אנחנו מוכנים להתערב איתכם שעד לסוף השנה הקלנדרית היא תעשה טוורקינג עם מיילי סיירוס ביוטיוב הויראלי ביותר בתולדות האינטרנט.