הפמליה (צילום: twitter / doug Ellin)
משפחה גדולה ומאושרת. כוכבי "הפמליה" | צילום: twitter / doug Ellin
סחבת, מאבקי כוח והרבה דם רע אפיין את השבועות האחרונים של הפקת סרט ההמשך לסדרה המצליחה. למרות שאולפני וורנר אישרו את הפרויקט עוד בתחילת השנה, נראה היה שהמאמצים להחזיר את כל הכוכבים לסיבוב נוסף יסתיימו בכישלון. הטונים עלו לדרגת שיא כשהמפיק הראשי, מארק וולברג, תלה את העיכובים בתחילת הצילומים ב"חמדנות של החבר'ה". אדריאן גרנייה וג'רי פרארה (וינס וטרטל) הכחישו את הדברים, אבל דאג אלין, יוצר הסדרה, אישר: "הסיכויים לעשיית הסרט הולכים ופוחתים".

כל זה השתנה אתמול (שני) כשאותו אלין שפיזר בשבועות האחרונים פסימיות בתשובה לשאלות מעריצים בטוויטר, פרסם באותו מקום בדיוק את התמונה המקסימה של חברי הקאסט כולם. לצד התמונה נכתב: "יוצאים לדרך. אוהב את כולכם". קווין דילון (דרמה) וג'רמי פיבן (ארי) היו מי שעל פי דיווחים שונים תקעו את ההפקה בדיוני שכר ארוכים. כעת נראה שהפשרה המיוחלת הושגה ושניהם יופיעו בסרט החדש.

אלין עדיין צריך למצוא במאי שינהל את הפרויקט, אבל האופטימיות הגדולה שמגיעה מכיוונו של היוצר מלמדת שהנושא הזה כנראה לא ממש מדאיג אותו. עלילת הסרט החדש צפויה להתמקד דווקא בארי שמנהל אולפן חדש. אחד מהפרויקטים הגדולים ועתירי המזומנים הראשונים שלו הוא אדפטציה לדרקולה בכיכובו של לא אחר מאשר וינס צ'ייס. צילומי הסרט אמורים להתחיל בינואר הקרוב מיד אחרי שפיבן יסיים את צילומי העונה השנייה של "מר סלפרידג'".

>> בואו לפייסבוק שלנו