האמת, נראה שאין נושא בעולם ש"באזפיד" לא סיקרו בשאלון, אבל הסקר האחרון שלהם הביא תוצאות מפתיעות במיוחד.

בתחילת השבוע שאלו באתר את הגולשים מיהי נסיכת הדיסני האהובה עליהם, כאשר תוך חמישה ימים הספיקו לענות על הסקר 140,000 איש. האופציות כללו את 11 נסיכות דיסני הרשמיות: טיאנה ("נסיך צפרדע"), בל ("היפה והחיה"), מולאן, סינדרלה, אריאל ("בת הים הקטנה"), מרידה ("אמיצה"), פוקהונטס, יסמין ("אלאדין"), שלגיה, רפונזל ("פלונטר") ואורורה ("היפהפייה הנרדמת"). אל הפמליה הנחשבת הצטרפו אלסה ואנה מ"לשבור את הקרח", הנסיכות החדשות בשכונה.

מולאן (צילום: yes/דיסני)
תכלס הכי נסיכה שיש | צילום: yes/דיסני
האחיות המלכותיות כנראה לא הצליחו לצבור קהל מעריצים גדול, שכן אלסה הגיעה למקום תשיעי, בעוד אנה הסתפקה במקום לפני אחרון. למרות זאת, ותק הוא לא ערובה להצלחה. שלגיה, נסיכת הדיסני הוותיקה ביותר שנמצאת איתנו משנת 1937, הגיעה למקום האחרון עם 2% מהקולות.

אז מי הן שלושת הנסיכות האהובות ביותר? מולאן, לא בדיוק נסיכת דיסני טיפוסית, הגיעה למקום השלישי עם 13% מהקולות. לפניה אפשר למצוא את אריאל עם 17% מההצבעות, כאשר רק אחוז אחד מפריד בינה לבין הזוכה במקום הראשון – בל. הנסיכה שלימדה אותנו שאופי חשוב יותר מיופי קיבלה 25,800 קולות והיא, לפחות על פי קוראי "באזפיד", נסיכת הדיסני האהובה ביותר בכל הזמנים. ברכות לזוכה המאושרת.

היפה והחיה (צילום: באדיבות יח"צ yes)
היה שווה להתאהב בחיה | צילום: באדיבות יח"צ yes

סרטי הנסיכות של דיסני משודרים לאורך השנה מדי שבת בבוקר בערוץ yes5