קולאז' suicide squad (צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL)
פסיכולוג דחוף. צוות שחקני Suicide Squad | צילום: Pascal Le Segretain, GettyImages IL

עם הישגים קופתיים שלא מפסיקים להדהים ורווחים עצומים ממוצרים נלווים, לא נראה שהוליווד עומדת להשתחרר מאובססיית גיבורי העל בזמן הקרוב. הקרב בין מארוול לדי.סי ממשיך במלוא המרץ, וכל צד משחרר בעקביות פרטים חדשים על הסרטים המצופים שלו. 

איך יקראו לסרט ההמשך של "שומרי הגלקסיה"?

ובכן, התשובה עלולה לאכזב אתכם. ב"מארוול" - בית היוצר של הסרט שהיה אחד מהלהיטים הכי גדולים של השנה החולפת - הצליחו לבאס את המעריצים עם חשיפת השם של הסרט החדש בסרט. הסרט, שעתיד לצאת רק באביב 2017, יקרא בפשטות "שומרי הגלקסיה – חלק 2" ("vol.2"), כמחווה למיקסטייפ האגדי מהסרט הראשון. אולי, עם הכנסות של כמעט 800 מיליון דולר, לא באמת כדאי להתחכם. בנוסף חשף ג'יימס גאן, יוצר "שומרי הגלקסיה", כי הסרט יסוב סביב "אבהות".

הקואצ'ר של הג'וקר

בזמן שהמתחרים מטפטפטים פרטים על התכניות הרחוקות שלהם, בדי.סי כבר מתחילים להניע. השחקן אדם ביץ', שמצלם בימים אלה את "Suicide Squad", סיפר בראיון כי חברי הקאסט זוכים לטיפול פסיכולוגי צמוד כחלק מהצילומים, או יותר נכון: "קואצ'ר" שעוזר להם לשרוד את המלאכה הקשה. ביץ' אמר כי דיוויד אייר, במאי הסרט, רוצה שהשחקנים ייכנסו לראש של הנבלים הדפוקים אותם הם מגלמים, בלי לאבד את השפיות. "אם הדמות מענה, הוא רוצה שאתה תענה את עצמך. הוא רוצה את הדבר האמתי", סיפר השחקן. בהתחשב בעובדה שלצידו של ביץ' משחקים גם וויל סמית', ג'ארד לטו, מרגו רובי וקארה דלווין, אנחנו היינו יותר משמחים להיות זבוב על הקיר בסשנים האלו.

הגיבורים של "ורטיגו" מגיעים לקולנוע

ואם כבר הצד האפל של די. סי. קומיקס, אז בוורנר החליטו להעביר את השליטה בכותרים של "ורטיגו" - מותג קומיקס למבוגרים שיצא תחת די.סי והתאפיין בסיפורים יותר אפלים כמו לוצ'יפר, פריצ'ר וסנדמן - לניו ליין סינמה. וורנר החליטו להתמקד בסרטים האחרים שלהם: באטמן נגד סופרמן, וונדרוומן ואקווהמן; ולכן יעבירו לניו ליין גם את השליטה על העיבוד הקולנועי ל"סנדמן", בכיכובו ובבימויו של ג'וזף גורדון לוויט שהפקתו כבר החלה.

אבל ידענו שאתה באטמן

"באטמן נגד סופרמן" אגב, מסתמן כסרט עם ההייפ המוגזם ביותר בכל הזמנים. סת' לי, שחקן צעיר שמשחק עם בן אפלק בסרטו החדש " The Accountant", העלה לחשבון האינסטגרם שלו וידאו קצר בו הוא מצולם עם השחקן. בסרטון אפלק מציג את עצמו לראשונה כ"באטמן". נראה אם הוא יאמר את זה בכזו גאווה אחרי שהסרט ייצא לקולנוע, בעוד תשעה חודשים.

Because, he is batman #batman #benaffleck #theaccountant

A video posted by Seth Lee (@supersethlee01) on

וגם:

עוד הצצה ל"אנטמן" שצפוי לצאת ב-17 ביולי.

הסצנה שתשנה כל מה שחשבתם על "אקס-מן: העתיד שהיה".

ואוליביה מאן העלתה לחשבון האינסטגרם שלה הצצה לאימונים לקראת תפקידה כפסיילוק ב"אקס-מן" החדש:

A video posted by Olivia Munn (@oliviamunn) on