מעריצי "ילדות רעות" יזכו בקרוב למוקד חדש לעלייה לרגל. תסריטאית הסרט טינה פיי צירפה אליה את המלחין ג'ף ריצ'מונד, שהוא גם בעלה, ואת התמלילן ניל בנג'מין, כדי להפוך את הסרט האהוב למחזמר. הצוות עדכן שהם שואפים לסיים את מלאכת הכתיבה בחודשים הקרובים.

"אנחנו רוצים לראות אותו מקבל צורה עד סוף הקיץ", אומר המלחין ג'ף ריצ'מונד. "עם זאת, אנחנו יודעים ש-60% עד 70% מהעבודה שאנחנו עושים עכשיו יישאר מאחור כשנצרף זמרים ושחקנים אמיתיים. חלק גדול ייכתב מחדש". ההודעה הזו מפיחה תקוות רבות בקרב אוהבי הסרט הרבים, שעד כה ספגו אכזבה צורבת מהציפיות ל-"Mean Girls 2". עדיף מאוחר מלעולם לא.

טינה פיי (צילום: Fernando Leon, GettyImages IL)
אוהבים אותך בדם | צילום: Fernando Leon, GettyImages IL

הסרט שיצא ב-2004 אחראי לפריצתה של לינדזי לוהאן לחיינו, אבל לא רק. עד לאותה שנה עבודתה של טינה פיי זכתה להכרה בעיקר דרך Saturday Night Live. השתתפותה של פיי בסרט כתסריטאית ובדמותה של המורה מיס נורברי, חשפה לעולם את גאונותה, שכעשור אחרי כן קשה לדמיין את עולם הטלוויזיה והקולנוע בלעדיה. גם השחקניות ליזי קפלן, אמנדה זייפריד ורייצ'ל מק'אדמס המוכשרות חוו פריצה בזכות הסרט. הזמרים והשחקנים הצעירים שימלאו את מקומם בגרסה הבימתית של הקאלט יצטרכו למלא נעליים גדולות במיוחד, אבל בהנחייתה של פיי – הכל אפשרי.