ג'ניפר לורנס בפסטיבל קאן (צילום: Ian Gavan, GettyImages IL)
אוהבים בלי סוף | צילום: Ian Gavan, GettyImages IL
זה לא שבאמת היינו צריכים עוד הוכחה לכך שג'ניפר לורנס היא הכוכבת הכי חמה בעולם, אבל מכוני המחקר כנראה נחושים בדעתם להסביר לנו את זה מכל זווית אפשרית. במחקר שנערך בקרב צופי קולנוע בגילאי 18-49 ופורסם באתר TheWrap השבוע, נמצא כי לורנס היא הכוכבת הכי אהובה של סרטי הקיץ כיום.

לצורך המחקר השתמשו החוקרים במבחן Q, כלי מחקרי לבחינת הפופולאריות של סלבריטאים בעולם. במסגרת מבחן Q מוצגים שמות של סלבריטאים בצירוף תיאור קצרצר ל-1,800 נבדקים. בשלב ראשון מתבקשים המשתתפים לציין האם הם מזהים את המפורסם שהוצג להם, ובמידה וענו תשובה חיובית הם מתבקשים גם לומר כיצד הם מרגישים כלפיו. הציון הממוצע של ציוני Q חיוביים במבחן עמד על 18. לורנס קיבלה 27, למרות שרק 65 אחוז מהמשיבים זיהו אותה.

אמי 2011 - מליסה מקארת'י (צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images)
גם הצופים מחבקים. מליסה מקארתי | צילום: אימג'בנק/GettyImages, getty images
מליסה מקארתי, כוכבת "מסיבת רווקות" ו"עצבנות אש", הגיעה למקום השני עם 50 אחוזי זיהוי וציון Q של 25. מיד לאחר מכן מגיעות אנג'לינה ג'ולי (81 אחוזי זיהוי, ציון Q של 23), רייצ'ל מקאדמס (42 אחוזי זיהוי, ציון Q של 23). את המקום החמישי חולקות יחד איימי פוהלר (42 אחוזי זיהוי, ציון Q של 22) ושיילין וודלי (15 אחוזי זיהוי, ציון Q של 22) שזכו לציון זהה.

מי שצריכה להיות קצת פחות נלהבות מהציונים החיוביים שקיבלה מהקהל הרחב היא רוסריו דוסון ("עיר החטאים"), שזכתה לציון Q  של 10 בלבד במקום ה-25 והאחרון. גם אליזבת אולסן (ציון 12) וקירה נייטלי (ציון 13) צריכות לעבוד קשה כדי לזכות באהדתו של הקהל.

מורגן פרימן (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
ככה זה כשאתה הקול של אלוהים | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL
במבחן המקביל שנערך לגברים, נמצא כי מורגן פרימן הוא הכוכב האהוב מכולם (91 אחוזי זיהוי וציון Q של 47), כשאחריו מגיעים קווין הארט (52 אחוזי זיהוי וציון Q של 34), אדם סנדלר (79 אחוזי זיהוי וציון Q של 28), וין דיזל (76 אחוזי זיהוי וציון Q של 27) וסת' מקפרלן (55 אחוזי זיהוי וציון Q של 25)