ארבעת המופלאים הסרט (יח``צ: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL)
בדרך לכבוש את העולם | יח``צ: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL
כבר חמש דקות לא שמענו על ניסיון מחודש להוציא סרט עבר בגרסה מחודשת, או בקצרה: ריבוט. אולפני פוקס ניצלו את ההזדמנות והכריזו היום (חמישי) שסיימו ללהק את הגרסה הקולנועית החדשה ל"ארבעת המופלאים", שצפויה לצאת בקיץ 2015. רוב הקאסט מורכב משחקנים צעירים ומבטיחים, אבל חלקם עדיין לא מוכרים לצופה הקולנוע הממוצע.

קייט מארה, שתגלם את האישה הבלתי נראית, היא המנוסה ביותר בחברי הצוות וזכתה לתשבוחות רבות לאחרונה על משחק ב"בית הקלפים". בפילמוגרפיה שלה מופיעים גם תפקידים ב-"127 שעות", "אימה אמריקאית" ו"הר ברוקבק".

לצידה של מארה יככבו מייקל בי ג'ורדון ("אורות ליל שישי" ו"הסמויה") כ"לפיד האנושי", ג'יימי בל ("בילי אליוט" ו"קינג קונג") ייכנס ככל הנראה לנעליו של "הדבר" ו"מיסטר פנטסטיק" צפוי להיות מיילס טלר ("The Spectacular Now"), כוכב אינדי צעיר ומבטיח, שזו לו הפריצה הראשונה למיינסטרים.

כתבות נוספות בערוץ התרבות

אופס: איזה כוכב קולנוע הוציא הגרדיאן מהארון?
מחיר ההצלחה: ליאונרדו דיקפריו נתבע בסכום של 25 מיליון דולר
הבהלה לזהב: סופרים לאחור לקראת אוסקר 2014

"ארבעת המופלאים" מתאר את סיפורם של קבוצת גיבורי על, שהופיעו לראשונה בקומיקס של מארוול בתחילת שנות ה-60 והיו קבוצת גיבורי העל הראשונה של החברה. ארבעת גיבורי הסדרה קיבלו את כוחותיהם לאחר שנחשפו לקרניים קוסמיות במהלך משימה בחלל. ב-2005 ו-2007 יצאו שני סרטים על הרביעייה בכיכובם של ג'סיקה אלבה, כריס אוונס, מייקל צ'יקליס וג'וליאן מקמהון. ההצלחה הקופתית של הסרטים הייתה די מרשימה, אבל הביקורות הנוראיות שספגה הביאו לסיומה.

במאי הגרסה החדשה, ג'וש טראנק, הוא פחות מוכר, כשהסרט הגדול היחידי שעשה עד כה הוא "כרוניקה בזמן אמת" שהפקתו עלתה 12 מיליון דולר. הסרט גרף מעל ל-120 מיליון דולר בקופות.